دیوید مونیر به سریال Helstrom پیوست

27 November 2019 - 20:30

دیوید مونیر (David Meunier) ستاره‌ی سریال تعدیل شده (Justified) به سریال مارول: هل استرام (Marvel’s Helstrom) شبکه‌ی Hulu ساخته شده بر پایه‌ی کتاب‌های کامیک با همین نام پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال داستان دیمن با بازی تام آستن (Tom Austen) و آنا هل استرام با بازی سیدنی لمون (Sydney Lemmon) دختر و پسر قاتلی زنجیره‌ای و قدرتمند را دنبال می‌کند. برادر و خواهر هر یک با مهارت و شخصیتی خاص واقعیت‌های ترسناکی را در طول سریال به چشم می‌بینند.

مونیر در نقش فین میلر، شخصی در سازمانی مخفی که کارهایی نه از سر دلسوزی انجام می‌دهد، ظاهر خواهد شد. الیزابت مارول (Elizabeth Marvel) بازیگر سریال وطن (Homeland)، آریانا گوئررا (Ariana Guerra) از فیلم پرورش دایان (Raising Dion)، رابرت ویزدوم (Robert Wisdom) از سریال بالرز (Ballers)، جون کریل (June Carryl) و آلین اوی (Alain Uy) نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

پل زیبزوسکی (Paul Zbyszewski) و جف لوئب (Jeph Loeb) از مارول تهیه‌کننده اجرایی و سازنده‌ی این سریال هستند. استودیوهای Marvel Television و ABC Signature در ساخت این سریال نقش دارند.

مونیر بابت ایفای نقش جانی کراودر در سریال تعدیل شده در شبکه‌ی FX شناخته شده است. وی همچنین اخیراً در سریال های لیست سیاه (Blacklist) و مادر (Mom) ظاهر شده است. کارنامه‌ی این بازیگر شامل سریال لوسیفر (Lucifer)، هاوایی پنج-صفر (Hawaii Five-O)، ان سی آی اس: لس آنجلس (NCIS: Los Angeles) و بیگانه (The Alienist) و همچنین نقشی در سریال پیکان (Arrow) می‌شود. وی توسط کمپانی‌های Abrams Artists Agency و Justice & Ponder حمایت می‌شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.