جمعی از سلبریتی‌ها مهمان برنامه Thanks a Million

27 November 2019 - 21:05

با نزدیک شدن به جشن شکرگذاری، Quibi تصمیم گرفته اولین موج بازیگران سریال جدیدش، Thanks a Million، را معرفی کند که افرادی را نشان می‌دهد که پیشرفت کرده‌اند و در مقابل کسانی را داریم که زندگی‌شان را تغییر داده‌اند. جنیفز لوپز (Jennifer Lopez)، کریستن بل (Kristen Bell)، تریسی مورگان (Tracy Morgan)، کارلی کلاس (Karlie Kloss)، آرون راجرز (Aaron Rodgers) و الکس رودریگز (Alex Rodriguez) در قسمت‌هایی از این سریال ظاهر می‌شوند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

در ماه مارس، موسس Quibi، جفری کتزنبرگ (Jeffrey Katzenberg) خبر از ساخت سریال جدیدی داد. هر قسمت از این سریال، سلبریتی خاصی را نشان می‌دهد که ۱۰۰ هزار دلار به فردی که در زندگی‌شان موثر بوده‌، هدیه می‌دهند و شخص دریافت کننده، نیمی از این مقدار را به شخص دیگری می‌دهد که اینکار را در مورد او انجام داده و این زنجیره ادامه می‌یابد. در طول این ۱۰ قسمت، یک میلیون دلار در دست هر فرد قرار می‌گیرد.

مجموعه Thanks a Million را Nuyorican Productions و Industrial Media با مشارکت Alternative Television Studio تولید می‌کنند. لوپز، الین-گلدسمیت توماس، الکس بروان، رت باچنر، برایان میگر، دنا واکسمن و بنی مدینا تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. Quibi از ۶ آوریل ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.