اسکارلت جوهانسون دوست نداشته Black Widow یک داستان اریجین باشد

28 November 2019 - 09:30

هنوز تا زمان اکران فیلم ابرقهرمانی Black Widow «بلک ویدو» زمان زیادی باقی مانده، اما این باعث نشده بازیگران فیلم جزئیاتی از آن افشا نکنند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جدیدترین اطلاعات درباره این فیلم توسط اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) افشا شده که گفته دوست نداشته این فیلم داستان اریجین این شخصیت را روایت کند. جوهانسون در این باره گفته است:

من نمی‌خواستم این یک داستان اریجین باشه. نمی‌خواستم یک داستان جاسوسی باشه. کلا نمی‌خواستم داستانی سطحی باشه. فقط در صورتی دوست داشتم فیلم رو بسازیم که با شرایط کنونی شخصیت همخوانی داشته باشه. من از چند سال پیش دارم این نقش رو بازی میکنم و فکر کردم اگه موضوع خاصی برای گفتن نباشه نباید این فیلم رو بسازیم. چون من وظیفه خودم رو در Endgame انجام دادم و ازش راضی هم بودم. دوست داشتم این نقش رو همونجا رها کنم. پس باید دلیل مهم‌تری از درآمدزایی وجود می‌داشت تا من قبول کنم توی این فیلم بازی کنم.

جوهانسون همچنین در تایید حرف‌های فلورنس پیو گفت Black Widow موضوعاتی مثل آسیب روحی و درد و رنج را بررسی می‌کند، چیزی که از نظر جوهانسون باعث می‌شود سطح ژانر ابرقهرمانی بالاتر برود. او در ادامه گفته:

منظورم از بالا بردن سطح ژانر اینه که امیدوارم این فیلم انفجاری و پویا باشه و تمام اون ویژگی‌های بامزه که این ژانر داره رو داشته باشه. اما همچنین امیدوارم چیزی داشته باشه که بشه در موردش بحث کرد. مثلا عدم اعتماد به نفس، تزلزل، شرمساری، ناامیدی و پشیمانی. به نظرم این فیلم موضوعات عمیقی رو بررسی میکنه که قبلا کمتر شاهد اونا بودیم.

در فیلم Black Widow علاوه بر جوهانسون و پیو، دیوید هاربر (David Harbour) و ریچل وایس (Rachel Weisz) هم حضور دارند.

فیلم Black Widow در تاریخ ۱ مه ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.