فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker افتتاحیه داخلی ۲۰۰ میلیونی خواهد داشت

28 November 2019 - 13:00

قطعا برای هیچکس باعث تعجب نیست که وقتی Star Wars: The Rise of Skywalker «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» در ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) در سینماها اکران شود فروش خیلی زیادی خواهد داشت. اما اینکه فروش آن چقدر خواهد بود هنوز مشخص نیست. تخمین‌های جدید درباره این فیلم نشان می‌دهند The Rise of Skywalker احتمالا افتتاحیه داخلی بین ۱۷۵ تا ۲۰۰ میلیون دلار خواهد داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این برای هر فیلمی چه بخشی از یک فرنچایز باشد یا نه افتتاحیه خیلی خوبی است. حتی Frozen 2 «یخ‌زده ۲» این هفته موفق شد با افتتاحیه ۱۲۷ میلیونی فراتر از انتظارات ظاهر شود. اما چنین افتتاحیه‌ای برای یک فیلم Star Wars که قرار است حماسه اسکای‌واکر را به پایان برساند خیلی قابل توجه نیست.

البته این فقط حدس و گمان تحلیل‌گران درباره فروش فیلم است و دیزنی و لوکاس فیلم معمولا به اعلام ارقامی کمتر از حد انتظار شهرت دارند. همچنین فیلم Jumanji: The Next Level «جومانجی: مرحله بعد» که ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) اکران می‌شود بخشی از فروش باکس آفیس را به خودش اختصاص خواهد داد. اما افتتاحیه فیلم‌های قبلی این فرنچایز نشان می‌دهد آخرین فیلم این سه‌گانه باید حداقل افتتاحیه ۲۰۰ میلیونی داشته باشد؛ The Force Awakens «نیرو برمی‌خیزد» با افتتاحیه ۲۴۸ میلیونی انتظارات را از فیلم‌های بعدی خیلی بالا برد و پس از آن The Last Jedi «آخرین جدای» افتتاحیه ۲۲۰ میلیونی داشت.

آیا آخرین فیلم حماسه اسکای‌واکر کمترین فروش افتتاحیه این سه‌گانه مدرن را کسب خواهد کرد؟ این احتمال وجود دارد، اما به نظر نمی‌آید مشکلی برای گذشتن از افتتاحیه ۲۰۰ میلیونی داشته باشد. البته تا قبل از اکران The Rise of Skywalker قطعا شاهد تغییر این ارقام خواهیم بود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.