کسب امتیاز فیلم اکشن علمی-تخیلی Moonfall ساخته رولند امریچ توسط کمپانی لیون استیج

28 November 2019 - 15:00

کمپانی Lionstage به طور موفقیت‌آمیزی امتیاز توزیع در سینماهای آمریکای شمالی برای فیلم حماسی مورد انتظار Moonfall به کارگردانی رولند امریچ (Roland Emmerich) را به دست آورده است. پس از کارگردانی Independence Day: Resurgence (روز استقلال: بازخیز) در سال ۲۰۱۶، این فیلم اخیرترین فیلم اکشن علمی-تخیلی این کارگردان به شمار می‌رود. انتظار می‌رود که تولید فیلم در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ کلید بخورد است و استودیو قصد دارد که در سال ۲۰۲۱ به اکران آن بپردازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

رئیس بخشی از کمپانی Lionstage: جیسون کنستانتین (Jason Constantine) طی اطلاعیه‌ای گفت:

“رولند امریچ استاد مسلم فیلم‌های حماسی دیدنی سرشار از مفاهیم والا و برجسته است، این فیلم نوعی از نمایش تئاترگونه بصری است که رولند بهتر از هر کس دیگری آن را انجام می‌دهد و ما از همکاری دوباره با او خرسندیم”.

داستان Moonfall از این قرار است که یک نیروی اسرارآمیز در اثر برخورد با ماه، آن را از مدارش در اطراف زمین خارج کرده و با پرتاب آن به سوی زمین، ماه در آستانه برخورد با حیات بشری قرار می‌گیرد. تنها چند هفته قبل از این‌که تأثیر چنین واقعه‌ای به زمین برسد و علی‌رغم تمام مشکلات، تیم درهمی از افراد مختلف، یک مأموریت غیرممکن به درون ماه را مصممانه شروع می‌کنند، درحالی‌که تمام افراد دوست‌داشتنی زندگی‌شان را ترک می‌کنند و برای فرود آمدن بر سطح ماه و نجات سیاره‌مان از نابودی، هر خطری را به جان می‌خرند.

امریچ به همراه هارالد کلوسر (Harald Kloser) و اسپنسر کوهن (Spencer Cohen) فیلم‌نامه را نوشته است. و این فیلم به ترکیبی از دو فیلم ۲۰۱۲ و Close Encounters of the Third Kind (برخورد نزدیک از نوع سوم) ساخته استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) تشبیه شده است، که ماجرای “یک گروه باورنکردنی از افراد نامرتبط به هم را روایت می‌کند که باید با یکدیگر متحد شوند تا بتوانند زمانی که ماه از مدارش خارج شده و به سمت زمین پرتاب می‌شود، بشریت را نجات بدهند”.

امریچ از طریق کمپانی فیلمسازی‌اش: Centropolis و کلوسر از طریق کمپانی فیلمسازی‌اش: Street Entertainment از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

پس از فیلم موفق Midway (میدوی)، این پروژه جدید دومین همکاری میان امریچ و کمپانی Lionstage را رقم خواهد زد. از سال ۲۰۱۶، امریچ برای کارگردانی Moonfall در نظر گرفته شده بود, اما او مجبور بود به خاطر ساخت Midway- که برای نخستین بار در اوایل همین ماه اکران شد- تولید Moonfall را به عقب بیاندازد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.