فیلم Samaritan با بازی سیلوستر استالونه در ماه دسامبر ۲۰۲۰ پخش خواهد شد

28 November 2019 - 19:00

به گزارش اختصاصی سایت خبری Deadline فیلم هیجان‌انگیز نیکوکار (Samaitan) متعلق به کمپانی MGM با بازی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) برای پخش در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. به نظر می‌آید اصلی ترین دلیل تاخیر فیلم نیاز به زمان بیشتر برای کامل‌تر شدن آن است. این تاریخ یک هفته پس از هفته‌ی اول دسامبر است و این تصمیم منطقی به نظر می‌رسد زیرا پخش فیلم در هفته‌ی اول و پس از جمعه‌ی سیاه کار عاقلانه‌ای نیست. فیلم نیکوکار تنها فیلم بزرگ هفته‌های اول دسامبر است پس از آن در تاریخ ۱۸ دسامبر فیلم تپه (Dune) از کمپانی‌های Legendary و Warner Bros، فیلم آنچارتد (Uncharted) سونی، ورود به آمریکا ۲ (Coming to America 2) از کمپانی Paramount و فیلم داستان جانبی غرب (West Side Story) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ از کمپانی‌های Amblin و Fox را خواهیم داشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

پیش از این در گزارشی اختصاصی از سایت خبری Deadline گفته شد جولیوس ایوری (Julius Avery) وظیفه کارگردانی این اثر را برعهده گرفته است. این فیلم پروژه‌ی بعدی سیلوستر استالونه پس از آخرین فیلم فرنچایز رمبو (Rambo) یعنی رمبو: آخرین خون (Rambo: Last Blood) با فروش ۱۸ میلیون دلاری در اولین هفته محسوب می‌شود. ساخت این فیلم اوایل سال آینده میلادی آغاز می‌شود.

فیلم نیکوکار داستان پسری جوان که در تلاش برای یافتن ابرقهرمانی که ۲۰ سال پیش در اتفاقی غم‌انگیز و تراژیک ناپدید شده است را دنبال می‌کند. فیلمنامه این اثر را نویسنده فیلم اتاق فرار (Escape Room) یعنی برگی اف.شوت (Bragi F. Schut) نوشته است. بریدن افترگود (Braden Aftergood) همکار شرکت تولید استالونه و بالبوا (Balboa) تهیه‌کننده این فیلم است. شوت به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می‌کند.

این فیلم در تاریخ قبلی انتشارش فیلم‌های گودزیلا در مقابل کونگ (Godzilla vs. Kong) متعلق به کمپانی‌های Legendary و Warner Bros، شادترین فصل (Happiest Season) به کارگردانی مکنزی دیویس (Mackenzie Davis) از کمپانی سونی با بازی کریستن استوارت (Kristen Stewart)، فیلم بدون نام کمپانی Amblin و فیلم جدید تام مک کارتی (Tom McCarthy) برای کمپانی Focus Features را پشت سر گذاشته بود.

شب کریسمس با آغاز پخش فیلم‌های آخرین دوئل (The Last Duel) به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) و از کمپانی Fox، جنگ فردا (The Tomorrow War) با بازی کریس پرت (Chris Pratt) و از کمپانی‌های Paramount و Skydance، خبرهای دنیا (News of the World) با بازی تام هنکس (Tom Hanks) متعلق به کمپانی Universal و انیمیشن غارنشین‌های ۲ (The Croods 2) از استودیو DreamWorks و همچنین تام و جری (Tom & Jerry) در تاریخ ۲۳ دسامبر همراه خواهد بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.