تریلر بعدی فیلم Wonder Woman بزودی منتشر می‌شود

28 October 2016 - 13:27

منتقدان و طرفداران بر سر یک موضوع اشتراک نظر داشتند: اینکه بازی گل گدوت (Gal Gadot) در نقش واندرومن قابل تحسین و ستایش بود. فیلم مستقل Wonder Woman هم قرار است ۹ ژوئن سال آینده به سینماها بیاید. چندماه قبل و طی کامیک‌کان سن دیگو اولین تریلر این فیلم منتشر شد و داستان آن را به صورت مختصر به تصویر کشید و طرفداران را نسبت به این اثر امیدوار کرد. حال به نظر می‌رسد دومین تریلر این فیلم هم بزودی در راه منفجرکردن شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی باشد!

Trailer Track در گزارش جدید خود اعلام کرد که تریلر بعدی ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه خواهد بود و این یعنی صحنه‌های جدیدی از فیلم می‌بینیم؛ همچنین گفته شده است که برادران وارنر این تریلر را در جدول محتوای سرّی خود قرار داده است. این تریلر بزودی در فضای مجازی منتشر می‌شود و حتی شاید با اکران فیلم Doctor Strange مارول آن را ببینیم.

بااینکه به خاطر مربوط بودن دو فیلم ممکن است این تریلر را در سینماهایی که Doctor Strange را اکران می‌کنند ببینیم، باید در نظر داشت که برادران وارنر یک انتخاب خوب دیگر هم دارد: اینکه تریلر را در اکران فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them که متعلق به خودشان است قرار دهد.

سه ماهی می‌شود که واندرومن ما را با تریلر تمام و کمالش نسبت به خود امیدوار کرده است. داستان و شخصیت‌های این فیلم کشش آن را دارند که مخاطبان و طرفداران را به اندازه کافی سرگرم کنند. دو فیلم قبلی دی‌سی بسیار از شخصیت‌های مختلف اشباع شده بود؛ شخصیت‌هایی که برای اولین بار می‌دیدیم و نمی‌توانستیم به درستی با آن‌ها رابطه‌ای برقرار کنیم. به قولی دی‌سی Civil War دنیای خود را اول از همه انجام داد و نتیجه نگرفت! Suicide Squad هم شخصیت‌های زیادی داشت اما فیلم Wonder Woman با تمرکز خالص برروی شخصیت واندرومن می‌تواند تبدیل به یک تجربه سینمایی بسیار خوب و تماشایی شود.

نظر شما در مورد این فیلم و عملکرد دنیای سینمایی دی‌سی تاکنون چیست؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.