فیلم  The Rise of Skywalker: جان بویگا تایید کرد فیلمنامه او لو رفته بود

28 November 2019 - 18:30

اوایل این هفته جی جی آبرامز (J.J. Abrams) اعلام کرد مدتی پیش فیلمنامه فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» ساخته او به دلیل بی‌دقتی یک بازیگر تا مرز لو رفتن پیش رفته است. خوشبختانه دیزنی خیلی زود متوجه قضیه شد و این فیلمنامه را از سایت ای‌بی حذف کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پس از اعلام این خبر بسیاری از طرفداران شوکه شدند و دوست داشتند بدانند این حاصل اشتباه کدام بازیگر بوده است. حالا یک روز پس از حضور آبرامز در برنامه گود مورنینگ آمریکا، مقصر اصلی این ماجرا با حضور جان بویگا (John Boyega) بازیگر فیلم در همین برنامه مشخص شد، جایی که بویگا اعلام کرد فیلمنامه او در سایت ای‌بی به قیمت ۸۴ دلار به حراج گذاشته شده بود. او درباره این اشتباه گفته است:

من داشتم به آپارتمان دیگه‌ای نقل مکان می‌کردم و فیلمنامه رو زیر تخت خودم گذاشتم. با خودم گفتم زیر تختم میذارمش و وقتی فردا صبح بیدار شدم برش میدارم و به خونه جدیدم میرم. اما بعدش دوستام اومدن پیشم و یکمی دور هم جشن گرفتیم. بعدش یادم رفت فیلمنامه رو از اونجا بردارم. چند هفته بعد، مسئول خدمات میره توی خونه، فیلمنامه رو پیدا میکنه و اون رو در سایت ای‌بی به قیمت ۸۴ دلار به حراج میذاره. اون شخص ارزش واقعی این فیلمنامه رو نمی‌دونسته.

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.