اولین تصاویر از ظاهر شخصیت‌های سریال The Walking Dead: World Beyond منتشر شد

29 November 2019 - 09:00

شبکه‌ی AMC در حال آماده‌سازی مخاطبین برای سومین سریال از جهان مردگان متحرک یعنی The Walking Dead: World Beyond است. این شبکه اولین تصاویر از ظواهر شخصیت‌های اصلی این مجموعه را که بهار ۲۰۲۰ و یکشنبه‌شب پخشش آغاز خواهد شد را منتشر کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال داستان شخصیت‌ها را ۱۰ سال پس از آخرالزمان دنبال می‌کند. شخصیت‌هایی که اولین نسل بزرگ‌شده در این دنیای پسا آخرالزمانی پرشده از خائنان و زامبی‌ها هستند. درحالی‌که اضافه شدن بازیگران جدیدی به این سریال نشان می‌دهد شخصیت‌های بیشتری در آن وجود خواهند داشت، ظاهر شش شخصیت اصلی به این شکل خواهد بود:

ستارگانی که نقش شش شخصیت اصلی را ایفا می‌کنند شامل نیکو تورتورلا (Nico Tortorella)، هل کامپستون (Hal Cumpston)، آلکسا منصور (Alexa Mansour)، آنت ماهندرو (Annet Mahendru)، نیکولاس کانتو (Nicolas Cantu) و آلیا رویال (Aliyah Royale) هستند.

جولیا اورموند (Julia Ormond) به همراه چندین تن دیگر به‌تازگی به جمع بازیگران این سریال اضافه‌شده‌اند. همچنین ناتالی گولد (Natalie Gold) در نقش لایلا، آل کالدرون (Al Calderon) در نقش بارکا، اسکات ادسیت (Scott Adsit) در نقش تونی و تد ساثرلند (Ted Sutherland) در نقش پرسی دیگر بازیگران این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

The Walking Dead: World Beyond بر روی نخستین نسل بزرگ‌شده در آخرالزمان زامبی تمرکز خواهد کرد. برخی از آن‌ها تبدیل به قهرمان و برخی تبدیل به شرور خواهند شد. در آخر، همه‌ی آن‌ها برای همیشه تغییر خواهند کرد. بالغ و مقاوم شده در هویتشان، چه خوب و چه بد.

این مجموعه توسط AMC Studios تولید و پخش می‌شود. اسکات گیمپل (Scott Gimple) و شورانر سریال مت نگرت (Matt Negrete) به همراه رابرت کرکمن (Robert Kirkman)، گیل آن هرد (Gale Anne Hurd)، دیوید آلپرت (David Alpert) و برایان بکرث (Brian Bockrath) تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

منبع: Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.