سریال The Witcher از هر سریال دیگری جادویی‌تر خواهد بود

1 December 2019 - 12:30

طرفداران به زودی می‌توانند سریال مورد انتظار The Witcher «ویچر» محصول نتفلیکس براساس رمان‌های آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) را تماشا کنند، دنیایی پر از شخصیت‌های جذاب، موجودات هیولایی و جادوهای قدرتمند. در حالی که سریال ترکیبی از این سه مورد است، اما جنبه جادویی آن بیشتر خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تومک بگینسکی (Tomek Baginski) طی یک مصاحبه افشا کرد بهترین لحظات رمان‌ها در سریال هم مورد استفاده قرار گرفته‌اند. او در این باره گفته:

Witcher خیلی کتاب خاصیه و دنیای خیلی خاصی داره. این دنیا بعضی وقتا خیلی تاریک و خشنه اما بعضی وقتا هم بامزه هست چون حتی در تاریک‌ترین لحظات در تاریخ هم مردم دوست داشتن جشن بگیرن درسته؟ مردم دوست دارن نوشیدنی بنوشن و خوش بگذرونن، در سریال هم شاهد این ترکیب از خشونت و بامزگی خواهید بود.

ما با جادوی زیادی سروکار داریم. نبردهای جذابی با هیولاها داریم، اما هدف اصلی ما این بود که شخصیت‌ها خیلی خوب پرداخته بشن. ما زمان زیادی به دنبال بازیگران عالی برای این نقش‌ها گشتیم. مهم‌ترین جنبه سریال برای ما بخش انسانی و شخصیت‌های جذابش بودن.

وقتی بگینسکی گفت با جادوی زیادی سروکار داریم شوخی نمی‌کرد و به بخش‌هایی از آن در فصل اول اشاره کرد که احتمالا بیشتر از هر سریال دیگری باشد. او در ادامه گفت:

بقیه اون مربوط به بخش سرگرمی میشه. بقیه داستان بامزه و باحاله. فکر کنم بیشتر از هر سریال دیگه‌ای توی این سریال شاهد جادو خواهید بود. ما نبردهای خیلی جذابی با هیولاها و نبردهای خیلی جالبی با انسان‌ها داشتیم. اما هدف اصلی ما پرداختن به شخصیت‌ها بود و خوشحالم که این بازیگران عالی رو داشتیم، چون چنین شرایطی خیلی کم پیش میاد.

سریال The Witcher در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.