عنوان ابتدایی فیلم Deadpool 2 منتشر شد

28 October 2016 - 18:00

زمانی که برای اولین بار تصاویر تست فیلم‌برداری فیلم Deadpool در سال ۲۰۱۴ در اینترنت درز پیدا کرد، استودیوی فاکس توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرد. این موضوع با انتشار فیلم در بهمن ماه سال گذشته به اوج خود رسید، جایی که Deadpool توانست تبدیل به پر فروش‌ترین فیلم تاریخ در رده سنی بزرگسالان شود و به عنوان فرنچایزی شکست ناپذیر جای پای خود را ثابت کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

از زمان فیلم‌برداری فیلم اوریجینال، Deadpool 2 نیز با همکاری رت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) به عنوان نویسنده و ستاره و تهیه کننده فیلم رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، وارد مراحل اولیه ساخت شد. با این وجود، اخیرا این فیلم و به طور کلی فرنچایز ددپول، با انتشار خبر جدایی کارگردان فیلم اول تیم میلر (Tim Miller) وارد حاشیه شد که این موضوع نمی‌تواند خبر خوبی برای آن باشد.

علی‌رغم تلاطم‌های به وجود آمده در استودیوی فاکس به نظر می‌رسد این دنباله کمکان در مسیر رو به رشد قرار دارد. طبق گزارش ComicBook، این موضوع تایید شده‌است که این دنباله عنوان اولیه را برای خود انتخاب کرده‌است که شاید برای بسیاری عجیب به نظر برسد. زمانی فیلم در مرحله تولید قرار دارد، برای عوامل و بازیگران (و طرفداران) با عنوان Love Machine «ماشین عشق» شناخته خواهد شد.

deadpool-movie-merc

عناوین بزرگ معمولا از نام‌های سوری برای فیلم‌های خود در مرحله ساخت استفاده می‌کنند. سازندگان فیلم معمولا از عناوین فریبنده به دو دلیل استفاده می‌کنند: عنوان اولیه به عنوان رزروی داخلی برای عوامل فیلم در نظر گرفته می‌شود تا زمانی که تصمیم برای انتخاب عنوان نهایی قطعی شود؛ دلیل دوم و احتمالا مهم‌تر این است که عنوان انتخابی بتواند طرفداران و خبرنگاران کنجکاو را از حال و هوای تولید به دور نگه دارد. این ترفند در دهه‌های گذشته نیز مورد استفاده قرار گرفته‌است؛ فیلم Return of the Jedi «بازگشت جدای» از سری فیلم‌های جنگ ستارگان اولین بار با انتخاب عنوان Blue Harvest «برداشت آبی» در دهه ۸۰ میلادی، از این روش استفاده کرد.

البته پی بردن به عنوان اصلی با توجه به گزارشات اخیر از آشفتگی‌های موجود در مراحل تولید فیلم، کاری ساده به نظر می‌رسد. همچنین این موضوع شاید بتواند سرنخ‌هایی را از جهت عملکردی رینولدز در این دنباله در اختیار ما قرار دهد. گزارشات بسیاری پیرامون این موضوع وجود دارد که دو کاراکتر اصلی به Deadpool 2 ملحق خواهند شد: دومینو و Cable. دومینو از کاراکترهایی است که با ددپول در گذشته ارتباط عاطفی داشته‌است، همچنین این موضوع نیز مشخص نیست که مورنا باکارین (Morena Baccarin) برای حضور در نقش ونسا به این دنباله بازگردد.

به هر حال این فیلم ددپول است. گزینه‌ طنزآمیز مناسب‌تر شاید استفاده از شخصیت Cable باشد. این جهش یافته سرسخت که از آینده آمده‌است، می‌تواند سوژه بهتری برای متلک‌های همیشگی و گاها غیرمناسب وید ویلسون باشد. شاید عنوان انتخاب شده نیز نشانی طنزوار از رابطه این دو در فیلم آینده باشد، به هر حال با توجه به ماهیت کمدی کاراکتر ددپول و وجود شخصیتی جهش یافته از آینده که بازویی رباتیک، مناسب برای بغل کردن دارد، این نظریه چندان هم احمقانه به نظر نمی‌رسد.

انتخاب کارگردان جدید به همراه بازیگران اصلی برای Deadpool 2 موضوعی ضروری است که هنوز تصمیمی رسمی در مورد آن گرفته نشده‌است. پس در آینده‌ای نزدیک می‌توان انتظار داشت که اخباری جدید پیرامون این انتخاب‌ها و جزئیات بیشتر در مورد مراحل ساخت منتشر شود.

Deadpool 2 در تاریخ ۲۲ دی ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.