ایوا دوورنی کارگردان New Gods اطلاعات جدیدی از فیلمنامه منتشر کرد

2 December 2019 - 18:00

گستره‌ی فیلم‌های ساخته شده بر پایه‌ی کتاب‌های کامیک DC همراه با معرفی شخصیت‌ها و داستان‌های جدید با گذشت زمان بزرگتر می‌شود. فیلم سینمایی خدایان نو (New Gods) یکی از مورد انتظارترین این فیلم‌ها بوده که در آن جک کربی (Jack Kirby) جهان تازه‌ای را به مخاطبان معرفی می‌کند. با توجه به اینکه فرایند پیش تولید این فیلم مدت زیادی است که شروع شده، کارگردان ایوا دوورنی (Ava DuVernay) همراه با تام کینگ (Tom King) نویسنده کتاب‌های بتمن (Batman) و آقای معجزه (Mister Miracle) همزمان فیلمنامه‌ی اثر را نیز می‌نویسد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ایوا دوورنی در توییتر شخصی خود نوشت:

همکاری با تام کینگ مانند جنگیدن باردا (شخصیتی در این دنیا) است. شخصی قوی و بدون ترس از هیچکس!

فیلم خدایان نو داستان قلمروهای آپوکولیپس و نیو جنسیس را روایت می‌کند که این دو سیاره‌های دوقلویی هستند که در جنگی طاقت فرسا روبه‌روی هم قرار گرفتند. در حالی که هنوز اطلاعات خاصی از فیلمنامه در دسترس نیست دوورنی تایید کرده دارک سید، فرمانده دیکتاتور قلمرو آپوکولیپس، و فیوری‌های مونث، گروهی از جنگجویان زن، حتما در این فیلم حضور خواهند داشت.

کینگ اوایل سال جاری در مصاحبه‌ای گفت:

من فکر می‌کنم با نابغه‌ای به نام جک کربی که این جهان را ایجاد کرده و نابغه‌ی دیگری به نام ایوا دوورنی همکاری می‌کنم. هر دوی آنها پیشینه‌ی خاص آمریکایی خود را داشته و از آن برای شکل‌دهی این دنیا استفاده می‌کنند طوری که تا به حال چنین چیزی دیده نشده است. به نظرم کار بسیار دشواری بوده که این دو را به اینجا بیاوریم تا با هم همکاری داشته باشند.

در حالی که در فیلم‌های قبلی DC مانند لیگ عدالت (Justice league) و از طریق شخصیت منفی استپن وولف اشاره‌هایی به این دنیا داشته‌ایم دیدن جهانی تازه که به طور مستقل شکل گرفته در قالب فیلم خدایان نو بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

چارلز روون (Charles Rowen) تهیه‌کننده فیلم‌های DC در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۸ گفت:

کمپانی Warner Bros حتی قبل از فیلم زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) برنامه‌های زیادی برای فیلم‌های مستقل مانند جوکر با کارگردانی اسکورسیزی داشته است و چند پروژه تنها برای بتمن با کارگردان‌های متفاوت در نظر گرفته بود. بنابراین این موضوع لزوما به معنای همکاری و خلاقیت مشترک بین کارگردانان و در نهایت داستان‌های مرتبط نیست. نکته‌ی جذاب این است که هر بار دید تازه‌تری خواهیم داشت.

هنوز زمانی برای انتشار فیلم خدایان نو در نظر گرفته نشده است. گفتنی است فیلم سینمایی جوکر (Joker) هم اکنون در سینما‌ها در حال پخش است. فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey) در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰، زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984) در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰، بتمن (The Batman) در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱، جوخه خودکشی (Suicide Squad) در ۶ اوت ۲۰۲۱، آدام سیاه (Black Adam) در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ و آکوامن ۲ در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ روی پرده‌ی سینما خواهند رفت.

منبع: ComicBook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.