وین دیزل از پروژه‌های جدید خود در آینده خبر داد

2 December 2019 - 19:30

به تازگی وین دیزل (Vin Diesel) پروژه‌ی ساخت نهمین قسمت از فرنچایز سریع و خشن را به اتمام رسانده و آماده بازگشت به دنیای بازیگری است. در حقیقت این بازیگر ابتدا به مدتی استراحت نیاز دارد تا پس از آن خود را در اوایل سال آینده به کنفرانس های خبری فیلم بلادشات (BloodShot) برساند. ستاره فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) در پست اینستاگرامیش از اضطراب خود برای ادامه دادن فرنچایزهایی که در آنها حضور دارد گفت. زاندر کیج در فیلم سه ایکس، گروت در نگهبانان کهکشان و سرگذشت ریدیک (The Chronicles of Riddick) نقش‌هایی است که وی از آن‌ها نام برد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

وین دیزل در این پست گفت:

پس از طولانی‌ترین فیلمبرداری که در آن حضور داشتم یعنی فیلم سریع و خشن ۹ که به آن افتخار می‌کنم! قبل از وارد شدن به شخصیت و پروژه‌ی بعدی … بسیار هیجان انگیز است … ادامه‌ی سریع و خشن، زاندر کیج، گروت و ریدیک … حالا اگر نخواهم به پروژه‌ی احتمالی شکارچی جادوگر (The Witch Hunter) و ادامه‌ی بلادشات اشاره کنم. باید زمانی برای استراحت در نظر بگیرم تا با خانواده‌ی فوق العاده‌ای که دارم جشن بگیرم. تعطیلات خوبی داشته باشید. باید بگویم بهترین زمان برای تعطیلات است!

بلادشات و سریع و خشن ۹ برای نیمه‌ی اول ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده‌اند. این بازیگر به تازگی پروژه‌های آواتار ۲ و ۳ (Avatar) به کارگردانی جیمز کامرون (James Cameron) را نیز به اتمام رسانده است که برای پخش در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده‌اند. وی همچنین به عنوان صداگذار شخصیت گروت در فیلم سوم نگهبانان کهکشان حضور خواهد داشت که هنوزی تاریخی برای انتشار دریافت نکرده است.

فیلم بلادشات بر پایه‌ی کتاب‌های کامیک خونین با همین نام ساخته شده است. کمپانی Paramount قبل از فروش حق تولید این فیلم به استودیو Harbringer از سونی بلادشات را به عنوان اولین قسمت از سری فیلم‌های کامیک خود در نظر گرفته بود. سونی در خلاصه‌ی این فیلم نوشته است:

ری گریسون شناخته شده با نام بلادشات شخصی است که از مرگ بوسیله تکنولوژی های روز از قبیل تکنولوژی روح و نانو بازگشته است. او حافظه‌ی خود را از دست داده است. او به همراه گروهی از جنگجویان در تلاش است تا از گذشته‌ی خود به عنوان یک سرباز اطلاعاتی کسب کند.

منبع: ComicBook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.