سریال The Witcher: تمام داستان‌های کتاب اول در فصل اول روایت نشده است

2 December 2019 - 22:30

در حالی که می‌دانیم سریال The Witcher «ویچر» محصول نتفلیکس اقتباسی مستقیم از رمان‌های نوشته شده توسط آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) خواهد بود و براساس بازی‌های ویدیویی محبوب محصول CD پراجکت رد ساخته نمی‌شود، هنوز مشخص نیست کدام بخش از داستان‌های رمان در این سریال مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

با توجه به رویکرد نتفلیکس نسبت به گرالت اهل ریویا که دوران جوانی او را بررسی می‌کند، کاملا منطقی است که سریال از ابتدای داستان رمان‌ها شروع شود، اما شروع از آن‌جا باعث می‌شود فصل اول محتوای خیلی زیادی برای روایت داشته باشد.

تومک بگینسکی تهیه‌کننده اجرایی سریال طی یک مصاحبه وقتی از او سوال شد چه مقدار از کتاب اول در سریال بازگو می‌شود گفت بخش زیادی از فصل اول اقتباسی از داستان‌های کوتاه The Last Wish خواهد بود. او در این باره گفته:

راستش رو بگم محتوای کتاب‌ها خیلی بیشتر از چیزی بود که بتونیم توی هشت اپیزود جا بدیم. پس باید در مورد انتخاب داستانی که میخوایم روایت کنیم خیلی دقت داشته باشیم. لورن شورانر سریال در این زمینه خیلی خوب عمل کرد. او نه تنها بهترین داستان‌ها رو برای روایت داستان گرالت انتخاب کرده، بلکه سرگذشت ینفر و سیری رو هم خیلی خوب روایت میکنه. هدف ما همیشه این بود که داستان بزرگتری رو بیان کنیم. یک داستان بزرگ به معنی یک حماسه هست، و این حماسه فقط درباره گرالت و دوستانش نیست، بلکه درباره ینفر و سیری هم هست. ما میدونیم که باید این شخصیت‌ها رو از اول داستان معرفی کنیم.

فصل اول سریال The Witcher در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.