تمایل رایان جانسون برای کارگردانی اپیزودهایی از فصل دوم The Mandalorian

3 December 2019 - 15:00

رایان جانسون (Rian Johnson) پس از اکران فیلم جدیدش Knives Out «چاقوکشی» که با استقبال خوب منتقدان و مخاطبین روبرو شد، حالا آماده است دوباره به دنیای Star Wars «جنگ ستارگان» برگردد. این نویسنده و کارگردان صاحب سبک تمایل خود برای کارگردانی اپیزودهایی از فصل دوم سریال موفق The Mandalorian «ماندالوریان» را ابراز کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جانسون طی یک مصاحبه گفت واکنش‌های بد طرفداران نسبت به The Last Jedi «آخرین جدای» عطش او برای بازگشت به کهکشان دوردست را بیشتر کرده است. البته برای او فرقی ندارد با سه‌گانه جدید Star Wars به این فرنچایز برگردد یا سریال The Mandalorian محصول دیزنی پلاس. جانسون در این باره گفته:

معلومه که دوست دارم اپیزودهایی از این سریال رو کارگردانی کنم. اگه وقتشو داشتم خیلی زود سراغش می‌رفتم. من از پشت صحنه فصل اول دیدن کردم و به نظرم فوق‌العاده بود. خیلی برام جالب بود.

هنوز اخباری درباره آینده جانسون در این فرنچایز اعلام نشده و برخی معتقدند ساخت سه‌گانه او هم مثل سه‌گانه دیوید بنیاف (David Benioff) و دی بی وایس (D.B. Weiss,) سازندگان Game of Thrones «بازی تاج و تخت» کنسل شده است. اما طرفداران هشتمین فیلم فرنچایز امیدوارند جانسون بالاخره بتواند سه‌گانه خودش را بسازد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.