فروش داخلی Joker از فیلم Batman v Superman پیشی گرفت

3 December 2019 - 16:00

استودیوهای برادران وارنر و DC با فیلم Joker «جوکر» به موفقیت خیلی بزرگی دست پیدا کردند، اثری که به سودآورترین فیلم کامیک بوکی تاریخ سینما تبدیل شده است. حالا Joker رکورد جدیدی به رکوردهای جذاب خودش اضافه کرده و در باکس آفیس داخلی فیلم ابرقهرمانی Batman v Superman «بتمن در برابر سوپرمن» را پشت سر گذاشته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Joker حالا با فروش داخلی ۳۳۰.۵ میلیون دلاری فروش کلی خودش را به ۱ میلیارد و ۴۹ میلیون دلار رسانده است. با توجه به اینکه بودجه این فیلم فقط ۵۵ میلیون بوده، کاملا منطقی است استودیوی برادران وارنر نسبت به زمانی که Batman v Superman چنین فروشی داشت خیلی خوشحال‌تر است. آن فیلم با بودجه خیلی زیاد ۲۵۵ میلیون دلاری ساخته شده بود.

نکته عجیب و جالب درباره این دو فیلم این است که Batman v Superman به عنوان رویکرد تاریک و پوچ‌گرایانه زک اسنایدر (Zack Snyder) نسبت به کامیک‌های DC مورد انتقاد قرار گرفت. در همین حین Joker به دلیل رویکرد تاریک و پوچ‌گرایانه نسبت به کامیک‌های DC مورد استقبال قرار گرفت. البته طرفداران می‌دانند جوکر شخصیت کاملا متفاوتی نسبت به بتمن و سوپرمن است و می‌توان رویکرد تاریک‌تری به آن داشت. اما ساخت فیلم Joker هم به اندازه رویکرد اسنایدر ریسک زیادی داشت. وقتی تاد فیلیپس (Todd Philips) ایده این فیلم را ارائه کرد، طرفداران زیاد از آن استقبال نکردند و برخی معتقد بودند روایت داستان اریجین جوکر باعث می‌شود از جذابیت و آشوبگری او کاسته شود. اما حالا Joker به به موفق‌ترین فیلم کامیک بوکی تاریخ تبدیل شده و احتمال نامزد شدن آن در اسکار هم خیلی زیاد است.

حال باید دید آیا Joker می‌تواند دیگر فیلم‌های پرفروش باکس آفیس را شکست دهد یا خیر. فیلم‌های Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» با فروش ۳۳۳ میلیونی، Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» با فروش ۳۳۴ میلیونی و Aquaman «آکوامن» با فروش ۳۳۵ میلیون دلاری رقبای اصلی Joker در این زمینه هستند.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.