پیوستن زو کازان، بتی گابریل، و آدریان گرینیر به سریال Clickbait از شبکه نتفلیکس

3 December 2019 - 17:00

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، تریلر جدید Clickbait از شبکه نتفلیکس و با موضوع رسانه‌های اجتماعی، با اضافه کردن زو کازان (Zoe Kazan)، بتی گابریل (Betty Gabriel) (فیلم دیگرش: Get Out)، و آدریان گرینیر (Adrian Grenier) شروع به تکمیل تیم بازیگران خود کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال، که توسط تونی آیرس (Tony Ayres) و کریستین وایت (Christian White) خلق شده است، این مسئله را بررسی می‌کند که خطرناکترین و غیرقابل کنترل ترین تمایلات انسان‌ها چگونه در عصر رونقق رسانه‌های اجتماعی بدتر می‌شوند و شکاف‌های همواره در حال گسترش میان چهره‌های واقعی و مجازی را نیز به نمایش می‌گذارد.

کازان برای ایفای نقش پیا بریور در این سریال قرارداد بسته است، که زن جوانی از اهالی اوکلند، کالیفرنیا است که در یک پرونده‌ای که منجر به یک جاروجنجال رسانه‌ای می‌شود از پیدا کردن برادر گمشده‌اش نامید شده است. درحالی‌که گابریل قرار است ایفاگر نقش سوفی بریور باشد، کاراکتری که تلاش می‌کند در جریان بزرگترین داستان ملت، خانواده‌اش را کنار هم نگه دارد. گرینیر نقش نیک بریور را بازی خواهد کرد که زندگی ظاهراً بی‌نظیرش با داشتن یک همسر و دو پسر دوست‌داشتنی تحت تأثیر این پرونده متزلزل می‌شود. رائی نیز نقش کارآگاهی به نام روشیر امین از اهالی اوکلند را ایفا می‌کند که در حال بررسی این پرونده می‌باشد.

این سریال توسط کمپانی‌های NBCUniversal International Studios، و Tony Ayres Productions، و Heyday Television تولید می‌شود، و نخستین سریال اورجینال از شبکه نتفلیکس است که قرار است در ایالت استرالیایی ویکتوریا تولید شود. و هم دولت‌های فدرال و هم دولت‌های رسمی برای تأمین بودجه این سریال کمک خواهند کرد.

آیرس در کنار دیوید هیمن (David Heyman) و تام وینچستر (Tom Winchester) به عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی پروژه نیز فعالیت خواهد داشت. برد آندرسون (Brad Anderson) به عنوان کارگردان اصلی این سریال هشت-قسمتی قرارداد بسته است، درحالی‌که اما فریمن (Emma Freeman) نیز دستیار کارگردان خواهد بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.