مارک اوبرین نخستین فیلم سینمایی خود تحت عنوان The Righteous را می‌سازد

3 December 2019 - 17:30

ستاره فیلم City on a Hill (شهری بر روی تپه): مارک اوبرین (Mark O’Brien) در حال کارگردانی نخستین پروژه سینمایی‌اش تحت عنوان The Righteous است که یک فیلم روان‌شناسانه ترسناک می‌باشد که خودش فیلم نامه‌اش را نیز نوشته است و در کنار بازیگرانی هم‌چون میمی کوزیک (Mimi Kuzyk) و هنری سزرنی (Henry Czerny) در آن به ایفای نقش نیز خواهد پرداخت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این فیلم، که هم‌اکنون فیلم‌برداری اش در زادگاه کارگردان یعنی کانادا در حال انجام است، در مورد مرد مستأصلی است که پس از این‌که خودش و همسرش با یک غریبه مرموز ملاقات می‌کنند، احساس می‌کند که دچار خشم و غضب یک خدای انتقام‌جو شده است.

مارک اونیل (Mark O’Neill) از طرف کمپانی Panoramic Pictures تهیه‌کننده این پروژه‌ است؛ و دیوید میلر (David Miller)، آلیسون وایت (Allison White)، و مارک هامو (Marc Hamou) از تهیه‌کنندگان اجرایی آن به شمار می‌روند.

اوبرین اخیراً در فیلم Ready Or Not (آماده هستی یا نه) محصول Fox Searchlight بازی کرده است و در آینده نیز شاهد حضورش در سریال Marriage Story (قصه ازدواج) ساخته نوآ بامبچ (Noah Baumbach) نیز خواهیم بود که از آنتن شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. او به تازگی بازی در درام Blue Bayou ساخته جاستین چون (Justin Chon)، که در آن با آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) هم‌بازی بود، را نیز به اتمام رسانده است. از جمله فیلم‌های دیگرش می‌توان به سریال Halt and Catch Fire (بایست و آتش را بگیر) از شبکه AMC، و The Front Runner (دونده پیشتاز)، و همین‌طور Bad Times at El Royale (اوقات بد در ال رویال) اشاره نمود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.