تهیه‌کننده Alita از طرفداران می‌خواهد Disney را مجاب به ساخت ادامه‌ی فیلم کنند!

3 December 2019 - 19:30

در حالی که هزاران طرفدار فیلم اکشن و سایبرپانکی آلیتا: فرشته‌ی جنگ (Alita: Battle Angel) منتظر اعلام ساخت قسمت بعدی این فیلم هستند، تهیه‌کننده‌ی این فیلم جان لاندو (Jon Landau) در مصاحبه‌ای با Cinema Blend از آنها خواست دیزنی را مجاب به ساخت قسمت بعدی کنند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

لاندو گفت:

به نظرم کاری که باید طرفداران انجام بدهند این است که همکارانم در دیزنی را مجاب کرده و به آن‌ها اهمیت ساخت قسمت بعدی فیلم و بازگشت آلیتا را گوشزد کنند. امیدوارم روزی این اتفاق بیفتد.

این فیلم توسط کمپانی ۲۰th Century Fox تولید شده بود که بعدها حق ساخت آن توسط دیزنی خریداری شد. زمانی که لاندو اشاره کرد جیمز کامرون (James Cameron) از کارگردانی فیلم منصرف شده و صرفا قصد تهیه‌کنندگی آن را دارد، اشاره کرد وی در واقع قصد ساخت سه گانه‌ای از آلیتا داشته است.

لاندو اضافه کرد:

زمانی که جیم (جیمز کامرون) قصد کارگردانی داشت، در ذهنش دو فیلم دیگر برای ادامه‌ی آن و حتی اتفاقات دقیق آن دو فیلم را در نظر گرفته بود.

لاندو به فرصت‌های پیش آمده در سرویس‌های استریم مانند نتفلیکس و دیزنی پلاس اشاره کرد. علیرغم اینکه وی ساخت ادامه‌ی آلیتا در این دو پلتفرم را تایید نکرد، امکان این اتفاق بسیار بالا به نظر می‌رسد. این فیلم در باکس‌آفیس جهانی بسیار خوب عمل کرد و موفق شد از مرز ۴۰۰ میلیون دلار نیز عبور کند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.