تاد مک فارلین از تغییر نویسنده‌ی فیلم Spawn خبر داد

3 December 2019 - 20:30

تاد مک فارلین (Todd McFarlane) در اولین تجربه کارگردانی خود به سراغ بازسازی فیلم اسپان (Spawn) رفته است. مک فارلین در مصاحبه‌ای اشاره کرد نویسندگی این فیلم به کارگردان و نویسنده‌ی دیگری واگذار شده تا با فیلمنامه‌ای جدید ساخت آن آغاز شود. وی همچنین به حمایت‌های مالی موجود غیر از کمپانی Blumhouse Productions، سازنده فرنچایزهای برو بیرون (Get Out) و هالوین (Halloween) که وظیفه‌ی ساخت فیلم را برعهده دارد، اشاره کرده و گفت این فیلم قطعا ساخته خواهد شد. مک فارلین در مصاحبه‌ای با سایت ComicBook وجود دیدگاههای متفاوت و بعضی اختلاف نظرها را در ساخت فیلم تایید کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مک فارلین در مصاحبه‌ای با سایت BeTerrific گفت:

در حال حاضر فیلمنامه به نویسنده و کارگردان دیگری واگذار شده است. انتظار داریم کار نویسندگی آن تا چند هفته‌ی آینده به اتمام برسد. پس از مقداری تغییرات لازم به هالیوود می‌رویم تا اجازه‌ی ساخت آن را دریافت کنیم. این چیزی است که می‌توانم به شما بگویم: من افرادی برای حمایت‌های مالی مورد نیاز کنار گذاشته‌ام. افرادی هستند که به من در ساخت فیلم کمک خواهند کرد. سوال اینجاست آیا ما به هالیوود می‌رویم و قراردادی با آن‌ها امضا می‌کنیم یا اینکه من پول دوستانم را گرفته و فیلم را می‌سازم و بعد به هالیوود می‌روم ! در هر دو حالت منتظر فیلم باشد. پس با “آیا” مواجه نیستم مسئله زمان آن است! به نظرم بهترین کار این است این فیلم را به یک استودیو وابسته کرده و سپس به ساخت آن بپردازیم. به این دلیل که در آن زمان می‌توانیم تاریخ انتشار را به طرفداران اعلام کنیم و بهتر از این است که اول فیلم را بسازیم و سپس به دنبال تاریخ انتشار باشیم.

این سایت از مک فارلین در رابطه با سختی یافتن بازیگرانی برای فیلمی بدون استودیو سوال کرد. وی در پاسخ گفت:

بله! به این دلیل که وکیلان آنها فکر می‌کنند این فیلم ساخته نخواهد شد و ساخت آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پس آنها نمی‌دانند که ما قراردادی خواهیم داشت یا نه! یا اینکه این فیلم در چه تعداد سینما پخش خواهد شد ؟ چه تبلیغاتی برای آن در نظر گرفته شده و هزاران سوال دیگر! آنها به دنبال قطعیت هستند. پس باید استودیویی برای ساخت فیلم انتخاب شود تا آنها از استعداد موجود در فیلم مطمئن شوند.

در حال حاضر حضور جیمی فاکس (Jamie Foxx) در نقش ال سیمونز، که به موجودی با نام هل اسپان تبدیل می‌شود، و جرمی رنر (Jeremy Renner) در نقش کارآگاه توییچ ویلیامز در این فیلم تایید شده است.

مک فارلین قبلاً تایید کرده بود فیلم Spawn دیالوگ طنزی نخواهد داشت و اشاره کرد این فیلم هیجان‌انگیز و فراطبیعی دو ساعته بسیار تاریک و زشت خواهد بود.

من قصد دارم Spawn را فیلمی بسیار جدی و تاریکتر از آن چیزی که تماشاگران در فیلم‌های زیر ۱۳ سال ابرقهرمانی می‌بینند، در نظر بگیرم. این فیلم ترسناک و برای بزرگسالان مناسب خواهد بود. من نظر خودم را به هیچ عنوان تغییر نخواهم داد. تنها راهی که میخواهم فیلم را بسازم همین است وگرنه این کار را انجام نمی‌دهم. حتی حاضرم برای دریافت پول دزدی و التماس کنم! من فیلم را می‌سازم! نگران نباشید!

منبع: ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.