آغاز فیلم‌برداری پروژه جدید مارتین اسکورسیزی از مارس ۲۰۲۰

3 December 2019 - 22:00

شاید مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) در مسیر بردن شماری از جوایز اسکار برای فیلم حماسی تازه اکران شده‌اش، The Irishman، قرار گرفته باشد اما این فیلم‌ساز خود را برای پروژه آینده‌اش آماده می‌کند. در سال ۲۰۱۷، اولین بار اعلام شد که اسکورسیزی چشم به اقتباس کتاب تخیلی Killers of the Flower Moon دارد که نه تنها پروژه جدید اوست بلکه همکاری مجددش با لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و رابرت دنیرو (Robert De Niro) خواهد بود. ساخت این پروژه از آن زمان تایید شده و اریک راث (Eric Roth) فیلم‌نامه کار را می‌نویسد و حالا اعلام شده که فیلم‌برداری این پروژه آغاز می‌گردد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

اخیرا فرصتی دست داد تا با رودریگو پریتو (Rodrigo Prieto)، فیلم‌بردار کارهای اسکورسیزی درباره The Irishman صحبت کنیم. در طول این گفتگوی تلفنی، پریتو در بارتلسویل، اوکلاهاما، مشغول تست دوربین بود. او اعلام کرد که فیلم‌برداری این پروه مارس ۲۰۲۰ آغاز می‌گردد. گویا همه چیز تغییر می‌کند، و در دنیای فیلم‌سازی، هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد اما گویا این آغاز تولید فیلم بعدی اسکورسیزی است. به همین دلیل دی‌کاپریو سر کار Nightmare Alley ساخته گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) نرفت، چون فیلم‌برداری آن‌ هم با این تاریخ همزمان است.

کتاب Killers of the Flower Moon داستان قاتلین‌ مرموز قبیله هندی اوساگ در اوکلاهاما است، جاییکه نفت زیر پایشان است. ایم مورد اولین پرونده‌ای بود که توسط FBI مورد بررسی قرار گرفت که علیه فساد برای حل این راز مبارزه کرد.

پارامونت پیکچرز بعنوان سرمایه گذار و کوزیع کننده آن در ژوئن ۲۰۱۹ انتخاب شد و هنوز بازیگران فیلم جز دی‌کاپریو و دنیرو تایید نشده‌اند.

پریتو در پاسخ به این سوال که آیا اسکورسیزی تم یا لحن زیباشناختی در پروژه جدید دارد یا نه، گفت:

در حال حاضر من در فرایند تحقیق درباره راه‌های مختلف فیلم‌برداری به سر می‌برم و تصاویری به او نشان دادم و او هم احتمالا نظرات خاص خودش را دارد اما هنوز لحن خاصی برای فیلم در نظر نگرفته‌ایم.

پریتو و اسکورسیزی اولین بار سر فیلم The Wolf of Wall Street همکاری داشتند و بعد Vinyl و Silence و حالا The Irishman پروژه‌های مشترک آن‌ها بود.

منبع: کامیک کان

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.