بی بی سی تاریخ پخش سریال Dracula را تعیین کرد

4 December 2019 - 15:30

سرانجام تاریخ پخش سریال Dracula (دراکولا)، محصول مشترک BBC One و Netflix مشخص شد. اولین اپیزود این سریال به نویسندگی مارک گیتیس (Mark Gatiss) و استیون موفات (Steven Moffat) روز سال نوی ۲۰۲۰ از شبکه BBC پخش خواهد شد. اپیزودهای دوم و سوم هم طی دو شب بعدی پخش خواهند شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بازیگران این سریال عبارت‌اند از: کلایس بنگ (Claes Bang) در نقش اول و ثابت سریال، ساچا داوان (Sacha Dhawan)، ناتان استیوارت-جارت (Nathan Stewart-Jarrett)، کاترین اسچل (Catherine Schell)، یوسف کرکور (Youssef Kerkour)، و کلایو راسل (Clive Russell).

قسمت اول این سریال را جانی کمپل (Jonny Campbell)، قسمت دوم آن را دیمون توماس (Damon Thomas)، و قسمت سوم را پل مک‌گیگان (Paul McGuigan) کارگردانی خواهند کرد.

خالقان این سریال نیز موفات و گیتیس می‌باشند. گیتیس، موفات، و سو ورچو (Sue Vertue) از طرف کمپانی Hartswood Films، و بن ایروینگ (Ben Irving) از طرف کمپانی BBC از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. توزیع بین‌المللی سریال هم بر عهده کمپانی BBC Studios Distribution خواهد بود.

علی‌رغم عدم گزارش اطلاعیه‌ای مبنی بر زمان اکران بین‌المللی سریال، انتظار می‌رود مدت کوتاهی پس از نخستین اکران سریال در روز سال نو، این سریال در سطح بین‌المللی نیز از شبکه نتفلیکس به روی آنتن رود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.