ام.نایت شیامالان از دو پروژه‌ی بعدی خود و همکاری با کمپانی Universal خبر داد

4 December 2019 - 19:00

ام.نایت شیامالان (M.Night Shyamalan) در مصاحبه‌ای با سایت Collider جزئیات اولیه دو پروژه‌ی بعدی هیجان انگیز خود برای کمپانی Universal را فاش کرد. وی همچنین از وجود ایده‌هایی برای ساخت فیلم سوم نیز خبر داد و اشاره کرد هر سه پروژه بسیار تاریک و عجیب خواهند بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

شیامالان اظهار داشت:

من دو ایده بسیار قوی برای دو فیلم دیگر دارم. این ایده ها جالب بوده و شاید ایده سومی هم در کار باشد که بین این دو فیلم قرار بگیرد. پس حتی فیلم سومی هم ممکن است وجود داشته باشد.

او در ادامه اشاره کرد این سه فیلم ارتباطی با یکدیگر نداشته و هر سه در سطح فیلم قبلیش یعنی ملاقات (The Visit) خواهد بود:

من این نوع پیشرفت از فیلم ملاقات فیلمی مینیمال و محدود به اینجا را دوست دارم. حس می‌کنم آنها به من تعلق دارند. ما سعی می‌کنیم ریسک‌های بزرگی کرده و با شوخی‌های تاریک خودمان تجربه‌ای تازه به مخاطبان ارائه داده و موضوعات پیچیده‌ای را بررسی کنیم. ما سعی نمی‌کنیم تجربه‌ی راحتی برای آنان ایجاد کنیم. حس می‌کنم همه‌ی اینها اندکی کاهش یافته و سعی می‌کنم با همکاران قابل احترامی که دارم و همچنین تهیه‌کنندگان به خوبی کار کنم. من به این کار علاقمندم چون می‌توانم به سرعت کار کرده و داستان‌هایی که در ذهنم دارم تعریف کنم. پس این فیلمها پایه و اساس فیلمهای قبلی من را دارا هستند. می‌دانم که این موضوع میتواند خطرناک باشد اما به نظرم این سه فیلم همه بسیار تاریک و عجیب هستند و تا حدودی با یکدیگر ارتباط مفهومی خواهند داشت.

این پروژه‌ها که هنوز نامی برای آنها انتخاب نشده آخرین همکاری بین شیامالان و کمپانی Universal خواهد بود. آنها در فیلم‌های شیشه (Glass)، شکاف (Split) و ملاقات همکاری داشته‌اند. محتوای تولیدی شیامالان تا بحال و حدود ۲۰ سال نظر مثب منتقدان و تماشاگران را به خود جذب کرده است طوری که نزدیک ۳٫۳ میلیارد دلار درآمد زایی داشته‌ است. آخرین فیلم وی یعنی شیشه که آخرین فیلم سه گانه‌ی Eastrail 177 نیز بود نزدیک ۲۵۰ میلیون دلار در روز اول فروش داشته و حدود ۳ هفته در صدر جدول باکس‌آفیس قرار داشت. فیلم شکاف نیز در سال ۲۰۱۷ دقیقاً همین موفقیت ها را کسب کرد. گفتنی است فیلم شیشه نیز با فروش ۱۰۰ میلیون دلاری کار خود را آغاز کرده و از مورد بحث ترین فیلم‌های ترسناک جهان بوده است. این سه فیلم با بودجه‌ای بسیار کم و در حد ۳۵ میلیون دلار در مجموع موفق به کسب بیش از ۶۰۰ میلیون دلار شده‌اند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.