اولین تصویر از مایکل فسبندر در فیلم Next Goal Wins به کارگردانی تایکا وایتیتی منتشر شد

5 December 2019 - 13:30

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) به‌سرعت کار می‌کند. فیلم Jojo Rabbit که امسال اکران شد، توسط او کارگردانی شده است. او اخیراً تولید فیلم Next Goal Wins آغاز کرده بود. اکنون تصویری از این فیلم در میهمانی کمپانی Fox Searchlight منتشرشده است که مایکل فسبندر (Michael Fassbender) را با چهره‌ای کاملاً پرشور و با موهای بلوند نشان می‌دهند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم داستانی ورزشی درباره‌ی تلاش سخت تیم ملی فوتبال ساموآی آمریکا است. مایکل فسبندر ستاره‌ی این اثر است که نقش مربی هلندی این تیم را ایفا می‌کند.

تصویر منتشرشده همچنین اولین نگاه اجمالی از تیم ساموآی آمریکا را ارائه می‌دهد که برای رسیدن به هدف و تغییر بختشان بسیار مشتاق هستند. هدف آن‌ها پشت سر گذاشتن بدترین شکست در تاریخ جام جهانی و ورود به جام جهانی ۲۰۱۴ است. این عنوان بر اساس مستندی به همین نام که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، است.

Next Goal Wins داستان تیم فوتبال ساموآی آمریکا را روایت می‌کند که از شکست سنگینشان در مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی زجر می‌کشند. آن‌ها مقابل استرالیا با نتیجه‌ی عجیب ۳۱ بر صفر در سال ۲۰۰۱ شکست خوردند. با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۱۴، این تیم برای تغییر سرنوشت خود و موفق شدن در آن، مربی توماس رونگن (با بازی فسبندر) را جذب می‌کند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.