خواهران فانینگ بازیگران جدید The Nightingale

5 December 2019 - 14:30

ال و داکوتا فانینگ (Elle and Dakota Fanning) نقش خواهر یکدیگر را در اقتباس The Nightingale ساخته کریستن هانا (Kristin Hannah) بازی می‌کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید‌.

این رمان پر فروش، داستان دو خواهر است که در عصر جنگ جهانی دوم فرانسه قرار دارند و تلاش می‌کنند زنده بمانند، و در برابر اشغال فرانسه توسط آلمان‌ها مقاومت می‌کنند.

این فیلم الهام گرفته از زنان شجاع مقاومت فرانسه است که به فرار خائن نازی کمک کرده و بچه‌های یهودی‌اش را پنهان می‌کنند.

ملانی لورنت (Melanie Laurent) که با ال فانینگ در درام Galveston همکاری داشته، این کار را با فیلم‌نامه‌ای از دانا استیونز (Dana Stevens) کارگردانی می‌کند.

الیزابت کانتیلون (Elizabeth Cantillon) این فیلم را می‌سازد.

خواهران فانینگ اظهار داشتند:

فیلم The Nightingale اولین همکاری مشترک ماست. ما زمان‌های مختلف، یک شخصیت را بازی کردیم اما هیچوقت با هم جلوی دوربین نبوده‌ایم.
سال‌هاست به دنبال فیلمی بودیم تا کنار هم قرار گیریم و بالاخره این اتفاق افتاد. ما با هم هنرمان را به نمایش می‌گذاریم و داستان قوی خواهرانی را به تصویر می‌کشیم. بسیار خوشحالیم کارگردان نترسی مانند ملانی لورنت داریم که ما را در این مسیر هدایت می‌کند.

ال فانینگ در دنباله Maleficent محصول دیزنی حضور داشته و به زودی در فیلم نتفلیکس، All the Bright Places دیده می‌شود. او قرار است Catherine the Great در مینی‌سریال The Great شبکه Hulu را بازی کند.

داکوتا نیز اخیرا در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) ساخته کوانتین تارانتینو (Quentin Tarantino) دیده شده و به زودی در سریال Angel of Darkness دیده خواهد شد‌.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.