ایزا رای ریبوت The Perfect Stranger را می‌سازد

5 December 2019 - 14:00

ایزا رای (Issa Rae) بازسازی انگلیسی زبان درام کمدی Perfetti Sconosciuti را نوشته و تولید می‌کند و در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم به کارگردانی پائولو جنووس (Paolo Genovese) درباره گروهی از دوستانی است که تصمیم دارند در مهمانی شام برای بازی خطرناکی شرکت کنند، در حالیکه تلفن‌هایشان را روی میز می‌گذارند و موافقت می‌کنند تمامی پیام‌ها و تماس‌های تلفنی‌شان را در تلاش برای اثبات اینکه چیزی برای مخفی کردن، ندارند، عمومی کنند. این کمدی درباره نیروهای دوستی، عشق و خیانت است که این دوستان را مجبور به مواجه با آن‌ها می‌کنند و متوجه می‌شوند که با هم خیلی غریبه هستند.

گری باربر (Gary Barber) و Lantern Entertainment و Eagle Pictures این بازسازی را تولید می‌کنند که فیلم‌برداری‌اش از سال آینده آغاز می‌گردد.

کمپانی ۳Marys Entertainment این فیلم را تولید می‌کند و Montrel McKay تهیه‌کننده اجرایی کار است. کریس استون (Chris Stone) تولید فیلم را برای Spyglass و تارا بن امار (Tarak Ben Ammar) برای Eagle برعهده دارند.

رای درباره حضورش در این فیلم گفته:

خیلی خوشحالم این داستان جالب و خاص را به شکل جدیدی می‌سازم و از همکاری با تیم Spyglass در پوست خود نمی‌گنجم. من عاشق فیلم اصلی‌ام و فکر می‌کنم داستان فیلم برای مخاطبین انگلیسی هم جالب است.
استون نیز اظهار داشته:

ایزا بخاطر استعداد کمدی‌اش، گزینه فوق‌العاده‌ای برای اقتباس از فیلم پائولو جنوویس است. از حضور ایزا در این فیلم بسیار هیجان‌زده‌ایم.

بن امار نیز گفته:

از همکاری با شریکانمان در Spyglass و ایزا رای با استعداد بسیار مفتخرم و این فیلم کمدی نه تنها در اروپا بلکه توجه بسیاری از مخاطبین در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است.

رای را به زودی (۲۰ فوریه) با درام رومانتیک یونیورسال، The Photograph و کمدی رومانتیک پارامونت، Lovebirds، در مقابل کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) می‌بینیم.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.