ایوان ریان به فصل سوم سریال American Gods پیوست

5 December 2019 - 15:00

اگر تا حالا نسبت به فصل سوم سریال American Gods «خدایان آمریکایی» هیجان‌زده نشده بودید، این خبر عطش شما را برای این فصل بیشتر می‌کند. ایوان ریان (Iwan Rheon) بازیگر سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» برای بازی در نقش لپرکان جدیدی به نام لیام دویل به فصل سوم American Gods پیوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگرچه جزئیاتی درباره نقش ریان منتشر نشده، اما شخصیت او به عنوان موجودی جذاب و خوش‌ذات توصیف شده است. در فصل سوم سریال همچنین شاهد حضور بازیگران مهمان مرلین منسون (Marilyn Manson) در نقش جوهان ونگرن و هریزن گواردیولا (Herizen Guardiola) در نقش اوشان خواهیم بود. ریکی ویتل (Ricky Whittle)، ایان مک‌شین (Ian McShane)، امیلی براونینگ (Emily Browning) و پابلو شرایبر (Pablo Schreiber) بازیگران اصلی سریال در فصل سوم هم حضور دارند.

در فصل سوم شدو تلاش می‌کند تا جایگاه خودش را در دنیا پیدا کند، جایی که حین کاوش در مورد عقایدش رازی تاریک را کشف می‌کند و حالا باید طی یک ماجراجویی معنوی خود واقعی‌اش را بشناسد.

دنی ترخو (Danny Trejo) که از سال ۱۹۹۵ با فیلم Desperado «دسپرادو» تاکنون سابقه همکاری با رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) را دارد، نقش یکی از اشکال مختلف آقای ورلد را بازی می‌کند که قبلا کریسپین گلاور (Crispin Glover) نقش او را بازی کرده است. دامینیک جکسون (Dominique Jackson) هم برای بازی در شکل دیگری از آقای ورلد به فصل سوم پیوسته است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.