تیم بازیگران سریال تلویزیونی The Wheel of Time محصول آمازون تکمیل شد

5 December 2019 - 15:30

استودیوی آمازون، تیم بازیگران سریال The Wheel of Time (چرخ زمان) را با اضافه کردن چهار بازیگر دیگر تکمیل نمود. آلوارو مورت (Alvaro Morte) در نقش لوگین، حامد آنیماشان (Hammed Animashaun) در نقش لویل، الکساندر ویلوم (Alexandre Willaume) در نقش تام مریلین، و جوهان میرز (Johann Myers) در نقش پادان فین در این سریال ظاهر خواهند شد. این سریال به اقتباس از رمان فانتزی پرفروش رابرت جوردن (Robert Jordan)، که بیش از ۹۰ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است، توسط ریف جودکینز (Rafe Judkins) برای تلویزیون ساخته می‌شود. به گزارش سایت خبری آمازون، فضای سریال در “یک دنیای حماسی پراکنده و نامنظم طراحی شده است که جادوگری و قدرت جادویی در آن وجود دارد و تنها زنان خاصی اجازه دسترسی به آن جادو را دارند. داستان در مورد مویرین، یکی از اعضای سازمان بسیار قدرت‌مند Aes Sedai که تمام اعضایش زن هستند، می‌باشد که به شهر کوچکی به نام Two Rivers وارد می‌شود. در آن شهر، او به همراه پنج مرد و زن جوان دیگر، درگیر یک سفر خطرناک در دنیا می‌شوند، که یکی از آن‌ها در موردشان پیش‌گویی شده است که Dragon Reborn باشد، که بشریت را یا نجات خواهد داد و یا نابود خواهد کرد”.  در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

آلوارو مورت قبلاً در سریال جنایی Money Heist (سرقت پول) از شبکه نتفلیکس بازی کرده است. کاراکتر او، لوگین، در سریال The Wheel of Time، کاراکتر باشکوهی است که به عنوان یکی از اعضای آن سازمان، Asha’man، نامیده می‌شود.

الکساندر ویلوم نیز در Tomb Raider (مهاجم مقبره)، Below the Surface (زیر سطح)، و Home Fires (آتش‌های خانه) بازی کرده است. کاراکترش، تام مریلین، در این سریال یک هنرمند آوازخوان دوره‌گرد است که با نام “gleeman” نیز از او یاد می‌کنند.

جوهان میرز در فیلم هایی مثل Black Hawk Down (سقوط شاهین سیاه)، The Medallion (مدالیون)، و State of Play (وضعیت بازی) نیز حضور داشته است. او در این سریال، نقش پادان فین شرور را ایفا می‌کند.

حامد آنیماشان در Black Mirror (آینه سیاه) به ایفای نقش پرداخت. او در این سریال نقش لویل، پسر آرنت و هالان، را ایفا می‌کند، که درواقع یکی از غیر انسان‌ها به نام Ogier می‌باشد.

این چهار بازیگر به بازیگران دیگر این سریال ملحق می‌شوند که عبارت اند از: روزاموند پایک (Rosamund Pike) در نقش مویرین، جوشا استرادوسکی (Josha Stradowski) در نقش ران آلتور، مارکوس رودرفورد (Marcus Rutherford) در نقش پرین آیبارا، زو رابینز (Zoe Robins) در نقش ناینیو آلمیرا، بارنی هریس (Barney Harris) در نقش مت کاتون، مادلین مادن (Madeline Madden) در نقش اگوین آلور، دنیل هنی (Daniel Henney) در نقش لن ماندرگوران، و مایکل مکلهاتون (Michael McElhatton) در نقش تام آلتور.

لری موندراگون (Larry Mondragon) و ریک سلویج (Rick Selvage) از طرف کمپانی Red Eagle Entertainment، تد فیلد (Ted Field) و مایک وبر (Mike Weber) از طرف کمپانی Radar Pictures، و دارن لمک (Darren Lemke)، ماریگو کهو (Marigo Kehoe)، و یوتا بریسویتز (Uta Briesewitz) از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند؛ و بریسویتز دو قسمت اول سریال را کارگردانی خواهد کرد. روزاموند پایک تهیه‌کننده پروژه است، درحالی‌که هریت مکدوگال (Harriet McDougal) و براندون ساندرسون (Brandon Sanderson) مشاوران تهیه‌کننده هستند. سریال The Wheel of Time محصول مشترک Amazon Studios و Sony Pictures Television می‌باشد.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.