انتشار پوستر و اعلام تاریخ پخش سریال Locke & Key محصول نتفلیکس

7 December 2019 - 15:00

نتفلیکس، پوستر رسمی سریال موردانتظار Locke & Key (قفل و کلید)، با حضور جکسون رابرت اسکات (Jackson Robert Scott)، کونور جسوپ (Connor Jessup)، و امیلیا جونز (Emilia Jones) در نقش سه فرزند خانواده لاک، را منتشر کرده است. این سریال، به اقتباس از یک رمان گرافیکی ترسناک فانتزی به همین نام اثر جو هیل (Joe Hill) و گابریل رودریگز (Gabriel Rodriguez) ساخته می‌شود. این سریال، ۷ام فوریه ۲۰۲۰ منحصراً از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. شما می‌توانید این پوستر را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در سریال Locke & Key می‌بینیم که سه خواهر و برادر خانواده لاک و مادرشان، پس از این‌که پدر خانواده تحت شرایط اسرارآمیزی به قتل می‌رسد، به خانه اجدادیشان، Keyhouse (خانه کلیدی)، نقل مکان می‌کنند، که آن‌ها متوجه می‌شوند که این خانه پر از کلیدهای جادویی است که شاید به مرگ پدرشان مرتبط باشد. همان‌طور که بچه‌های خانواده لاک، کلیدهای مختلف و قدرت‌های منحصر به فردشان را بررسی می‌کنند، یک دیو اسرارآمیز بیدار می‌شود- و برای دزدیدن آن‌ها از هیچ چیزی فروگذار نمی‌کند. این سریال، یک سریال اسرارآمیز فوق‌العاده درباره عشق، فقدان، و پیوندهای ناگسستنی است که نهاد خانواده را تعریف می‌کنند.

بازیگران این سریال عبارت‌اند از: کونور جسوپ در نقش تایلر لاک، امیلیا جونز در نقش کینسی لاک، جکسون رابرت اسکات در نقش بود لاک، شری ساوم (Sherri Saum) در نقش الی ودون، داربی استانچفیلد (Darby Stanchfield) در نقش نینا لاک، گریفین گلاک (Griffin Gluck) در نقش گیب، لایسلا دو اولیویرا (Laysla De Oliveira) در نقش داج، پترایس جونز (Petrice Jones) در نقش اسکات، توماس میچل بارنت (Thomas Mitchell Barnet) در نقش سم لسر، استیون ویلیامز (Steven Williams) در نقش جو ریدگیوی، کوین آلوس (Kevin Alves) در نقش جاوی، و آشا برومفیلد (Asha Bromfield) در نقش زادی.

فرنچایز کامیک بوک Locke & Key، که مشترکا توسط جو هیل و گابریل رودریگز خلق شده است، در طی ده سال انتشارش، موفق به دریافت جوایز و تحسین های بسیاری شده است، و به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده است، و میلیون‌ها نسخه از آن نیز به فروش رفته است.

مردیت آوریل (Meredith Averill) و کارلتون کیوس (Carlton Cuse) از شورانرهای سریال خواهند بود. کیوس، جو هیل، و آرون الی کولیت (Aron Eli Coleite) با همکاری یکدیگر فیلم‌نامه قسمت نخست سریال را نوشته‌اند. لیندسی اسپرینگر (Lindsey Springer) از طرف کمپانی Genre Arts به همراه دیوید آلپرت (David Alpert) و ریک جکوبز (Rick Jacobs) از طرف کمپانی Circle Of Confusion از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه می‌باشند. اندی و باربارا موسچیتی (Andy and Barbara Muschietti) به همراه تد آدامز (Ted Adams) و دیوید اوزر (David Ozer) از طرف کمپانی IDW Entertainment نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این پروژه به شمار می‌روند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.