فیلم From a Buick 8 براساس آثار کینگ توسط توماس جین ساخته می‌شود

5 December 2019 - 23:00

شایعات درباره ساخت فیلم From a Buick 8 «از یک بیوک ۸» براساس آثار استیون کینگ (Stephen King) از تابستان گذشته شنیده می‌شد. حالا قرار است این فیلم با حضور تیم سازنده جدید شامل توماس جین (Thomas Jane) و کورتنی لورن (Courtney Lauren) ساخته شود. جین که سابقه بازی در فیلم‌هایی براساس آثار کینگ را دارد، این بار به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جین قبلا در فیلم‌های Dreamcatcher «به دنبال رویا»، The Mist «مه» و ۱۹۲۲ حضور داشته، اما این بار به شکل دیگری در تولید اثری اقتباسی از آثار کینگ نقش دارد. جین توسط شرکتش رنیگید اینترتینمنت با کینگ در تولید این فیلم همکاری خواهد کرد. این اولین پروژه سینمایی این استودیو است که قصد تولید سریال، بازی ویدیویی و دیگر محتواها را هم دارد.

جین در بیانیه‌ای در این باره گفته است:

From a Buick 8 پروژه شخصی جذاب و عمیقی برای ماست. جایی که یک معما را طی دهه‌های ۷۰، ۸۰، ۹۰ و پس از حملات ۱۱ سپتامبر بررسی می‌کنیم. این داستان درباره جستجوی پسری برای حل کردن معمای مرگ ناگهانی پدرش است. علاوه بر عشق اول و اندوه، معماهای وحشتناک و فلسفی با این خودروی بیوک ۸ مرتبط هستند. خوشحالیم که استیون از دیدگاه ما نسبت به رمان عالی و جذابش حمایت می‌کند.

۲۰۱۹ سال پرباری برای کینگ بوده و فیلم‌هایی مثل Pet Sematary «قبرستان حیوانات خانگی»، It Chapter Two «آن: قسمت دوم» و Doctor Sleep «دکتر اسلیپ» امسال براساس آثار او اکران شده‌اند.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.