تریلر جدید سریال پرستاره The Outsider محصول HBO منتشر شد

6 December 2019 - 10:00

طرفداران استیون کینگ (Stephen King) سال خیلی خوبی را پشت سر می‌گذرانند و طی سال ۲۰۱۹ شاهد اقتباس‌های زیادی از روی آثار او بوده‌اند. ۲۰۲۰ هم قرار است سال پرباری برای طرفداران این نویسنده ژانر وحشت باشد، چون پخش سریال معمایی The Outsider «بیگانه» محصول HBO براساس آثار کینگ از ۱۲ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۲ دی) آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جیسون بیتمن (Jason Bateman) و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) در این سریال ساخته ریچارد پرایس (Richard Price) نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. او سابقه ساخت سریال‌های The Night Of «آن شب» و The Wire «شنود» محصول HBO را دارد.

تریلر این سریال نشانگر ترس و وحشت‌هایی است که سازندگان برای طرفداران آثار کینگ در نظر گرفته‌اند. همچنین در تریلر شاهد فضای کاملا سینمایی و باکیفیت سریال هستیم.

این سریال ۱۰ اپیزودی داستان کارآگاه پلیسی به نام رالف اندرسون (با بازی مندلسون) را دنبال می‌کند که در حال بررسی قتل پسری ۱۱ ساله در جنگل‌های جرجیا است. شرایط مرموز پیرامون این جنایت باعث می‌شود رالف، که هنوز با غم از دست دادن پسرش کنار نیامده، کارآگاه خصوصی هولی گیبنی (با بازی سینتیا اریوو (Cynthia Erivo)) را وارد پرونده کند تا به کمک قابلیت‌های عجیب او معمای مرگ این پسربچه را حل کند.

علاوه بر مندلسون، بیتمن و اریوو بازیگرانی از جمله بیل کمپ (Bill Camp)، ماری وینینگام (Mare Winningham)، جولیان نیکولسون (Julianne Nicholson) و جرمی باب (Jeremy Bobb) در این سریال حضور دارند.

منبع:‌ Comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.