فیلم My Spy با بازی دیو باتیستا برای بار دوم به تاخیر افتاد

6 December 2019 - 17:00

دیو باتیستا (Dave Bautista) اخیراً با بازی در دو فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و لکنت زبان (Stuber) جایگاه خاصی در ژانر اکشن و کمدی پیدا کرده است. یکی از فیلم‌های بعدی او فیلم جاسوس من (My Spy) است که به نظر می‌رسد طرفداران این بازیگر باید مدت زمان بیشتری برای انتشار آن صبر کنند. طبق یکی از توییت‌های کمپانی Exhibitor Relations زمان اکران سینمایی این فیلم بار دیگر با تاخیری مواجه شده است. حال به نظر می‌رسد این فیلم در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. این دومین تاریخ اکران فیلم پس از تاریخ اولیه در ماه اوت (مرداد) به حساب می‌آید. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این توییت آمده است:

به نظر می‌آید فیلم جاسوس من هم مانند جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) و تیم کلاه‌برداران (Hustlers) از اکران فرار می‌کنند. حالا اکران این فیلم از ماه ژانویه (دی) به مارس (اسفند) منتقل شده است.

در این فیلم باتیستا در نقش جی جی، یک مامور CIA که برای جاسوسی از خانواده‌ی دختری ۹ ساله به نام سوفی با بازی کلوئی کولمن (Chloe Coleman) فرستاده شده است. این دختر به ماجرا پی برده و جی جی را می‌بخشد. پیتر سگال (Peter Segal) کارگردان فیلم‌های آخرین یارد (The Longest Yard) و ۵۰ قرار اول (۵۰ First Dates) کارگردان فیلم بوده و کریستن اسکال (Kristen Schaal)، کن یانگ (Ken Jeong) و پریسا فیتز-هنلی (Parisa Fitz-Henley) بازیگران دیگر فیلم هستند.

با توجه به اکران فیلم دیگر باتیستا یعنی لکنت زبان در اواخر هفته‌ی جاری تاخیر فیلم جاسوس من منظقی به نظر می‌رسد. اگر فیلم جاسوس من به تاخیر نمی‌افتاد این دو فیلم به فاصله یک و نیم ماه از یکدیگر اکران می‌شدند. این فیلم نقطه‌ی مهمی در حرفه‌ی باتیستا به حساب می‌آید چون وی به عنوان تهیه‌کننده نیز فعالیت خواهد کرد.

باتیستا در رابطه با دن فوگلسن (Dan Fogelson) و مصاحبه‌ای با STFXFilms گفت:

شما به من اجازه دادید همکاری داشته باشم، روی حرفتان ایستادید و همواره از من حمایت کردید. همکاری من در این فیلم حتی در بخش انتخاب بازیگر برایم فوق‌العاده بود.

در مصاحبه‌ای باتیستا اعلام کرده بود به هیچ وجه دوست ندارد با کشتی گیران دیگر مانند راک (Rock) و جان سینا (John Cena) مقایسه شود:

مرا با راک و جان سینا مقایسه نکنید. همه این کار را می‌کنند. آنها کشتی‌گیرانی بودند که ستاره فیلم‌های سینمایی شدند، من کشتی گیری هستم که بازیگر شده‌ام. راک حتی قبل اینکه فیلمی بازی کند ستاره بود. این نکته بسیار خاصی در ارتباط با او است. آیا من او را بازیگر بزرگی می‌دانم ؟ نه به هیچ وجه!

منبع: ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.