تیزر فصل دوم You: جو نام و محل زندگی خودش را عوض کرده است

6 December 2019 - 20:30

جو گلدبرگ به زودی با فصل دوم سریال YOU «تو» برمی‌گردد. این سریال براساس رمانی نوشته کارولاین کپنس (Caroline Kepnes) ابتدا سال ۲۰۱۸ از شبکه لایف‌تایم پخش شد. وقتی سفارش ساخت فصل دوم سریال داده شد و سپس شبکه از ساخت آن منصرف شد، نتفلیکس آن را نجات داد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پن بدجلی (Penn Badgley) در نقش جو حالا در تعقیب شخصیت جدیدی با بازی ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti) بازیگر سریال موفق The Haunting of Hill House «تسخیرشدگی خانه هیل» است و امبر چایلدرز (Ambyr Childers) دوباره در نقش نامزد سابق جو برمی‌گردد.

نکته اصلی در تریلر این است که جو از نیویورک به لس‌آنجلس نقل مکان کرده است. این کار با توجه به رازهای زیادی که جو در زندگی خودش دارد کاملا منطقی است. همچنین در اپیزود پایانی فصل اول شاهد حضور کندیس نامزد سابق جو بودیم که قصد داشت ذات واقعی او را به همه نشان دهد. جو همچنین نام خودش را تغییر داده است. در پایان تیزر، که طی آن جو ساکنان شهر را مورد نقد قرار می‌دهد، او خودش را ویل معرفی می‌کند.

در فصل دوم، جو در تعقیب آشپزی به نام لاو با بازی پدرتی است. او همچنین سعی می‌کند از گذشته خودش فرار دکند، جایی که کندیس در حال تعقیب اوست و هنوز کارهای نیمه کاره‌ای هستند که جو باید آن‌ها را به اتمام برساند.

فصل دوم YOU در تاریخ ۲۶ دسامبر (۵ دی) پخش خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.