کارگردان فیلم نخست Honey I Shrunk the Kids در حال مذاکره برای کارگردانی بازسازی آن است

7 December 2019 - 11:30

به نقل از Variety، جو جانستون (Joe Johnston) که کارگردانی اثر کلاسیک و کمدی علمی تخیلی منتشرشده در سال ۱۹۸۹ به نام Honey I Shrunk the Kids را بر عهده داشت، برای کارگردانی بازسازی پیشِ روی این عنوان برای شبکه‌ی Disney+ و با بازی ستاره‌ی انیمیشن Frozen یعنی جاش گد (Josh Gad) در نقش پسر شخصیت وین زالینسکی که نقشش را ریک مورانیس (Rick Moranis) ایفا می‌کرد، بازخواهد گشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم نخست، اولین تجربه‌ی کارگردانی جانستون بود و پس‌ازآن بود که کارگردانی آثار کلاسیک دیگری در دهه‌ی ۹۰ میلادی شامل Jumanji محصول ۱۹۹۵ با بازی رابین ویلیامز (Robin Williams) فقید و درام October Sky محصول ۱۹۹۹ با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) را انجام داد. دیگر آثار او شامل فیلم Jurassic Park III، فیلم Captain America: The First Avenger و فیلم The Nutcracker and the Four Realms هستند.

بازسازی Honey, I Shrunk the Kids که سه دهه پس از نسخه‌ی اولیه ساخته خواهد شد، بر روی نیک زالینسکی پسر وین که در فیلم دوم بزرگ‌شده است، تمرکز خواهد کرد. این در حالی است که او اشتباهات گذشته‌ی پدرش را تکرار و تصادفاً بچه‌های خودش را کوچک می‌کند و باید راهی برای حل مشکل پیدا کند. گد این نقش را ایفا خواهد کرد.

فیلم نخست که تابستان ۱۹۸۹ و با بازی ریک مورانیس اکران شد، مخترعی به نام وین زالینسکی را دنبال می‌کرد که بر روی اسلحه‌ی کوچک‌کننده‌ی جدیدش که قادر به منقبض و ریز کردن اجسام بود، کار می‌کرد. اما شکست‌های متعدد او در این راه، موجب ناامید و تسلیم شدنش شد تا اینکه حادثه‌ای عجیب و تصادفی فرزندان او، امی و نیک، و پسران همسایه‌اش رأس و ران را کوچک کرد. پس‌ازاین اتفاق، او باید راهی برای برطرف کردن مشکل پیدا می‌کرد و این در حالی بود که بچه‌ها در حیاط پشتی خانه که مانند جنگلی پر از خطر بود، گم‌شده بودند.

فیلم بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و رکورد پرفروش‌ترین فیلم لایو-اکشن دیزنی در تمام دوران‌ها را با فروش ۲۲۲ میلیون دلاری خود در گیشه‌ی بین‌المللی برای ۵ سال یدک می‌کشید. یک دنباله‌ی سینمایی بانام Honey, I Blew Up the Kid و یک دنباله‌ی سینمای خانگی بانام Honey, We Shrunk Ourselves از روی این اثر ساخته شدند که هردو بازخوردهای ضعیفی نسبت به فیلم اولیه دریافت کردند.

باوجوداینکه دیزنی در حال بازسازی لایو-اکشنی تعدادی از پروژه‌های قدیمی خود برای سرویس استریم Disney+ است، Slash Film گزارش می‌دهد که فیلم Shrunk برای یک اکران سینمایی در دست توسعه قرارگرفته است. حضور یکی از پرفروش‌ترین ستاره‌های این استودیو که اکنون بزرگ‌تر از همیشه است، می‌تواند مهر تأییدی بر این مسئله باشد. گد بازیگری است که در آثار متعددی از دیزنی شامل مجموعه‌ی Frozen برای صداپیشگی شخصیت اولاف آدم‌برفی، شخصیت لفو در بازسازی لایو-اکشن Beauty and the Beast و شخصیت مالچ دیگامز در اقتباس سینمایی پیشِ روی Artemis Fowl حضور پیداکرده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.