ویل یون لی برای بازی در فصل دوم Altered Carbon باز می‌گردد

7 December 2019 - 12:00

ویل یون لی (Will Yun Lee) که در فصل اول سریال کربن تغییر یافته (Altered Carbon) نقش تاکاشی کواچ را ایفا کرده بود، برای بازی در فصل دوم نیز به این سریال باز خواهد گشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در حال حاضر آنتونی مکی (Anthony Mackie) در این نقش ظاهر شده است. از جزئیات نقش ویل یون لی هنوز اطلاعاتی در دست نیست. لازم بذکر است در دنیای علمی تخیلی کربن تغییر یافته، تاکاشی کواچ شخصیتی چند هزار ساله و دارای بدن‌های متفاوتی است.

کمپانی Skydance Television تهیه‌کننده‌ی سریال است. داستان آن در آینده‌ای ۳۰۰ ساله می‌دهد. جایی که جامعه با فناوری جدید متحول شده است، هوشیاری را می‌توان دیجیتالی کرد، بدن انسان قابل تعویض است و مرگ دیگر قطعی نیست. فصل آینده دارای یک داستان اسرارآمیز و همراه با بازیگران و شخصیت‌های جدیدی است. ضمن اینکه این سریال در جستجوی معنای زندگی و عشق است زمانی که می‌توانید قرنها زندگی کرده و باید با گذشته‌ی چند صد ساله‌ی خود کنار بیایید.

لی در حال اتمام نقش دکتر الکس در فصل سوم سریال دکتر خوب (The Good Doctor) در شبکه‌ی ABC است. وی برای ایفای نقش در فیلم‌های آب در حال سقوط (Falling Water)، هاوایی پنج صفر (Hawaii Five-0)، داد و بیداد (Rampage)، سن آندریاس (San Andreas)، جاسوس (Spy) و ولورین (The Wolverine) و همچنین سه گانه‌ی جنگ سرکش (Rogue Warfare) مشهور شده است. لی همچنین به عنوان صدا پیشه‌ی آقای وانگ به همراه جکی چان (Jackie Chan)، جان چو (John Cho) و کنستانس وو (Constance Wu) در انیمیشن جدید کمپانی سونی یعنی اژدهای آرزو (Wish Dragon) حضور دارد. این فیلم برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. لی در حال انجام پروژه‌های بسیاری چه به عنوان تهیه‌کنننده و چه به عنوان بازیگر است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.