پیوستن پیتر سارسگارد به فیلم The Batman احتمالا در نقش دوچهره

7 December 2019 - 13:00

پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard) به گروه بازیگران فیلم کامیک بوکی The Batman «بتمن» اضافه شد و این نشان می‌دهد با داستانی پرتنش روبرو خواهیم بود. البته اگر تصویری که مت ریوز (Matt Reeves) کارگردان فیلم در حساب توئیتر خودش منتشر کرده را درست تفسیر کرده باشیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ریوز تصویر سارسگارد در حال دست تکان دادن رو به دوربین را در حساب خودش منتشر کرد و زیر آن همراه با یک اموجی خفاش نوشت: سلام پیتر. این یا به معنای انتخاب سارسگارد برای بازی در فیلم The Batman است یا اینکه ریوز این بازیگر را در سیاه‌ چاله‌ای پر از خفاش به دام انداخته است!

طبق گزارشات سارسگارد یا نقش یک بازپرس قضایی یا یک پلیس فاسد را بازی خواهد کرد. بازپرس قضایی احتمالا هاروی دنت/دوچهره باشد که یک شرور دیگر به لیست شخصیت‌های منفی فیلم اضافه خواهد کرد. پلیس فاسد احتمالا هاروی بولاک یا آرنولد فلاس یا یک شخصیت جدید خواهد بود که مخصوص این فیلم خلق شده است. هیچکس به خوبی سارسگارد نقش آدم‌های عوضی را بازی نمی‌کند، پس او کاملا بازیگر مناسبی برای این نقش‌ها خواهد بود.

مدرک دیگر در این باره از حساب اینستاگرام مگی جیلنهال (Maggie Gyllenhaal) به دست آمد. جیلنهال و سارسگارد ۱۰ سال است با هم ازدواج کرده‌اند و او این تصویر را در حساب خودش منتشر کرد:

جیلنهال در در عنوان این تصویر نوشته: نصف تراشیدن سرش تموم شده. اگر به تصویر دقت کنید نیمی از سر سارسگارد تراشیده شده که این مدرک خوبی برای حضور او در نقش دوچهره است.

در این فیلم رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش بتمن، کالین فارل (Colin Farrell)، جفری رایت (Jeffrey Wright)، پل دینو (Paul Dano)، زوئی کراویتز (Zoë Kravitz)، اندی سرکیس (Andy Serkis)، جیمی لاوسون (Jayme Lawson) و جان تورتورو (John Turturro) حضور دارند.

فیلم The Batman در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.