جرج میلر زمان آغاز تولید پروژه بعدی خودش که Mad Max نیست را اعلام کرد

7 December 2019 - 16:00

جرج میلر (George Miller) چهار سال پس از اینکه چند کامیون آخرالزمانی را در Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده خشم» ‌وارد بیابان کرده و آن‌ها را منفجر کرد، دوباره به صندلی کارگردانی برخواهد گشت. این فیلمساز اعلام کرد تولید پروژه بعدی او به نام Three Thousand Years of Longing «سه هزار سال اشتیاق» با بازی ادریس البا (Idris Elba) و تیلدا سوینتن (Tilda Swinton) از مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸) آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

متاسفانه میلر این بار کامیون‌های جذاب را در گاراژ گذاشته و از فیلم جدیدش به عنوان ضد Mad Max نام برده است. او در این باره گفته:

چیزی که میتونم بگم اینه که این فیلم مثل Fury Road نیست. این فیلمی با جلوه‌های بصری جذابه، اما کاملا در نقطه مقابل Fury Road قرار داره. صحنه‌های اکشن زیادی توی فیلم وجود دارن اما میتونم بگم این کاملا فیلمی ضد Mad Max خواهد بود.

البته ما به میلر در این زمینه اطمینان داریم، چون در زمان ساخت Fury Road در حال کار روی Happy Feet Two «خوش قدم ۲» هم بوده است. اما طبق گفته میلر او هنوز تصمیم نگرفته Three Thousand Years of Longing دقیقا چه نوع فیلمی خواهد بود. او درباره فیلم جدیدش گفته:

من دوست دارم درباره فیلم‌های جدید خیلی کمتر صحبت کنم، چون احساس میکنم اگه قبل از تکمیل شدن اونا دربارشون صحبت کنی خوب از کار در نمیان. تا زمانی که فیلم تکمیل بشه دقیقا نمیدونی چی از کار در میاد. به نظرم عنوان این فیلم یک معماست، و فضایی برای خودنمایی دو بازیگر اصلیه، در حالی که در واقع پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. تیلدا و ادریس دو شخصیت اصلی داستان هستن. هنوز واقعا نمیدونم ژانر فیلم چیه و این برای من نکته خیلی خوبیه.

البته طرفداران Mad Max نگران نباشند چون در خبری دیگر به اطلاع شما رساندیم تولید دنباله آن فیلم موفق به زودی آغاز خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.