تریلر رویداد Crisis on Infinite Earths مرگ یک سوپرمن را نشان می‌دهد

7 December 2019 - 22:30

واقعا نمی‌توان مقدار آشوبی که قرار است در رویداد Crisis on Infinite Earths «بحران در دنیاهای نامحدود» وارد شبکه CW شود را اندازه‌گیری کرد، اما در تریلر جدید این کراس‌اوور می‌توان تا حدودی شرایط دشوار قهرمان تلویزیونی DC را مشاهده کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این رویداد شخصیت‌های سریال‌های Supergirl «سوپرگرل»، Arrow «ارو»، The Flash «فلش»، Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا»،‌ Batwoman «بت‌وومن»، Black Lightning «صاعقه سیاه» و Smallville «اسمال‌ویل» حضور دارند. حتی بتمن با بازی کوین کانروی (Kevin Conroy) هم در این رویداد حضور دارد.

در این تریلر شاهد تصاویری تکراری از تیزر کوتاه این رویداد هستیم، اما تصاویر جدیدی هم می‌بینیم که شامل سوگواری لوئیس لین (با بازی الیزابت تالوک (Elizabeth Tulloch)) برای سوپرمن با بازی تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) می‌شود. البته در این کراس‌اوور شاهد حضور یک لوئیس لین دیگر و دو سوپرمن دیگر هم خواهیم بود.

در تریلر شاهد تنش بین سوپرگرل (با بازی ملیسا بنویست (Melissa Benoist)) و بت‌وومن (با بازی روبی رُز (Ruby Rose)) هم هستیم. اما در کل این تریلر قصد دارد به ما یادآوری کند همه چیز در تمام دنیاها در حال از هم پاشیدن است. شخصیت مانیتور با بازی لامونیکا گرت (LaMonica Garrett) در بخشی از تریلر می‌گوید: این تهدید با نابودی همه چیز شروع میشه. این در حالی است که همتای شرور او آنتی‌مانیتور (با بازی گرت) در حال ایجاد بحران در دنیاهاست.

رویداد Crisis on Infinite Earths از فردا ۸ دسامبر با اپیزود جدید Supergirl آغاز می‌شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.