بازیگران سریال The Boys نوید فصل دوم خونین‌تر و بهتری را می‌دهند

7 December 2019 - 22:00

گروه پسران همراه با گروه Seven سال آینده برای فصل دوم سریال The Boys «پسران» برخواهند گشت. آمازون برای بزرگداشت این موضوع چند بازیگر سریال را به کامیک‌کان برزیل برد تا تریلر جدید این فصل را منتشر کرده و جزئیاتی درباره فصل دوم اعلام کنند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

آنتونی استار (Anthony Starr)، کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara)، ارین موریارتی (Erin Moriarty) و جسی آشر (Jessie Usher) در این مراسم روی استیج رفتند و همگی نوید فصل دومی خونین‌تر از فصل اول را دادند. وقتی از استار پرسیده شد نظرش درباره فصل دوم چیست او گفت:

خون بیشتر، خون بیشتر، خون خیلی زیاد. فصل اول برای هوم‌لندر درباره کنار آمدن با گذشته بود. اتفاقی که در فصل دوم برای همه شخصیت‌ها میفته اینه که همه چی رو از دست میدن. این یک سفر درونیه. این فصل خیلی عجیب و غریبه، و من بعضی از عجیب‌ترین کارهایی که تا حالا کردم رو در این فصل انجام میدم.

آشر هم درباره فصل دوم گفت:

اونا توی فصل اول خیلی تلاش کردن تا به جایی برسن، اما همه چیز ازشون گرفته میشه که این حقیقت شخصیت‌ها رو افشا میکنه. چون همه این شخصیت‌ها دارن رازی رو مخفی میکنن. در فصل دوم این رازها برملا شده و حقایقی درباره شخصیت‌ها افشا میشه. تا حالا دیدیم چه کارهایی میکنن ولی توی این فصل دلیل کارهای اونا مشخص میشه.

فوکوهارا درباره شورانر سریال اریک کریپکه (Eric Kripke) گفت:

اون میخواد این فصل بزرگتر و بهتر باشه، اما همچنین می‌خواست هر شخصیت گذشته خودش رو مرور کنه. چیزی که این فصل ازش لذت بردم این بود که با بقیه بچه‌ها ارتباط خوبی برقرار کردم و امیدوارم مخاطبان هم متوجه این هماهنگی ما بشن.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.