جرمی آیرنز در مورد شخصیت آلفرد در دنیای سینمایی دی‌سی صحبت می‌کند

29 October 2016 - 18:41

طرفداران بتمن به خوبی می‌دانند که بعضی از عناصر زندگی شوالیه تاریکی چقدر در شخصیت او تاثیرگذار هستند؛ مثلا امارت وین یا ابزار و لباس بتمن از این عناصر هستند اما شاید مهم‌ترینِ آن‌ها دوست قدیمی و پدرخوانده‌اش آلفرد پنی‌ورث باشد. هر پروژه و اثر هنری در مورد بتمن که در آن آلفرد حضور نداشته باشد نادیده گرفته می‌شود و بروس وین هم هرگز نمی‌توانست بدون راهنمایی‌ها و کمک‌های او دوام بیاورد.

فیلم Batman V Superman آلفردی نسبتاً متفاوت با آنچه طرفداران در ذهن داشتند را معرفی کرد. آلفرد همچنان نصیحت‌های حکیمانه خود را در این شخصیت جدید با بازی جرمی آیرنز داشت اما در نقاط مختلف فیلم نقش تکنیسین نظامی و همکار بتمن را بازی کرد. آیرنز صحنه‌های زیادی در بتمن علیه سوپرمن نداشت اما می‌دانیم که نقش او در فیلم Justice League «لیگ عدالت» و فیلم مستقل بتمن بزرگ‌تر خواهد بود. در مصاحبه جدید جرمی آیرنز با وب‌سایت وراییتی، او در خصوص نقش آلفرد پنی‌ورث در دنیای گسترده شده دی‌سی (دنیای سینمایی دی‌سی) صحبت کرد و گفت که در دو فیلم آینده چگونه ظاهر خواهد شد:

من یک شب با پاول گِتی – همسایه خودم – را که متاسفانه هم‌اکنون مرده است بخاطر دارم. ما به خانه دوست‌داشتنی‌اش رفتیم. یک مرد بسیار متشخص در اتومبیل را باز کرد. بعد یک مرد متشخص دیگر اتومبیل را برداشت و برای پارک کردن برد. یک فرد جنتلمن دیگر هم کت من را گرفت و یکی دیگر هم برای من نوشیدنی ریخت. همانجا به ذهنم رسید که همه آن‌ها آلفرد هستند. [آلفرد] کسی است که همه این کارها را [به تنهایی] برای اربابش انجام می‌دهد.

bruce-wayne-alfred-pennyworth-ben-affleck-jeremy-irons

او در ادامه گفت که فیلم Justice League اکشن خالص خواهد بود و وقتی برای خدمتکار یکی از این ابرقهرمان‌ها نخواهد داشت:

بن قرار است تابستان آینده به سراغ تولید فیلم بتمن برود. او به من قول داده که آلفرد در آن حضور بیشتری خواهد داشت. در فیلم لیگ عدالت ما ۷ شخصیت اصلی داریم و من خدمتکار یکی از آن‌ها هستم. مشخصاً در این فیلم حضور پررنگی نخواهم داشت.

مشخص است که با این همه شخصیت، فرصتی برای خودنمایی آلفرد پنی‌ورث وجود نخواهد داشت اما در فیلم مستقل بتمن این شخصیت در روند داستانی بسیار کلیدی خواهد بود. او در ادامه نظر خود را در مورد بازخورد متوسط و منفی دریافت شده توسط Batman V Superman ارائه داد:

ارقام فروش فیلم برای من خوشحال‌کننده بود. رسانه بسیار به زک (زک اسنایدر، کارگردان فیلم‌ها) گیر می‌دهد که برای من عجیب است. نمی‌دانم که این موضوع به مخفی‌کاری در حین ساخت مربوط می‌شود یا نه اما مخاطبان از فیلم خوششان آمد که در نهایت تنها چیزیست که اهمیت دارد.

این اولین باری است که یکی از عوامل ساخت فیلم به این مسئله اشاره می‌کند. با توجه به جرمی آیرنز، دلیل بازخورد منفی منتقدها این است که زک اسنایدر و عوامل ساخت با مخفی‌کاری جلو می‌روند و به رسانه‌های مختلف در ارتباط با فیلم و روند ساختش پاسخگو نیستند. نظر شما در این باره چیست؟‌ آیا از عملکرد این بازیگر معروف و محبوب در نقش آلفرد راضی هستید؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    بنظرم برای بتمن توی این سن،جرمی آیرنز آلفرد بشدت جوونیه