بازیگر سریع و خشن به سریال Lisey’s Story پیوست

8 December 2019 - 14:30

بعد از به قتل رسیدن بطور وحشتناکی در خیابان توسط جیسون استاتهام تبهکار، بازیگر سریع و خشن، سانگ کانگ (Sung Kang) به جمع بازیگران مینی سریال اپل تی‌وی پلاس، Lisey’s Story، پیوست. همانند خیلی از فیلم‌ها، این مینی‌ سریال کانگ را با تمامی ستارگان سریال، هم بازی کرده؛ جولین مور (Julianne Moore)، کلایو اوون (Clive Owen)، جوان آلن (Joan Allen) و دین دوهان (Dane DeHaan). در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این مینی سریال، براساس رمانِ استفن کینگ (Stephen King) و درباره بیوه رمان‌نویس مشهوری است. دو سال بعد از مرگ همسرش، لیزی شروع به ریکاوری خاطرات او می‌شود، از جمله تجربه توهمات ترسناک. طرفدار خشنی نیز وجود دارد که لیزی را تعقیب می‌کند تا دست‌نوشته‌های منتشر نشده شوهرش را بدزد و خیلی چیزهای دیگر که برای خوانندگان رمان‌های استفان کینگ آشنا هستند.

کانگ نقش افسر پلیسی را ایفا می‌کند که وظیفه‌اش مراقبت از خانه لیزی است. مشخص نیست درگیر تعقیب و گریز می‌شود یا نه، اما ما منتظر اکشن‌های زیادی از او هستیم. کانگ علاوه بر فرنچایز سریع و خشن، در سریال Power شبکه استارز در نقش وکیلی به نام جان ماک ظاهر شده و در فیلم جدید رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) برای شبکه نتفلیکس ظاهر خواهد شد.

این مینی سریال توسط کمپانی برادران وارنر و Bad Robot به همراه جی‌جی‌ ابرامز (J. J. Abrams)، مور و کینگ ساخته می‌شود که تهیه کنندگان اجرایی کار هم هستند. تاریخ پخش سریال مشخص نگردیده اما گویا سال آینده روی آنتن اپل تی‌وی پلاس می‌رود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.