داستان فیلم Eternals مارول طی ۷۰۰۰ سال روایت خواهد شد

8 December 2019 - 17:00

پس از اینکه در مراسم کامیک‌کان برزیل اولین ویدیوی فیلم Eternals «جاودان‌ها» محصول مارول منتشر شد، کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوی مارول جزئیاتی درباره آن اعلام کرد. کلوئی ژائو (Chloe Zhao) کارگردان فیلم گفته اگرچه شخصیت‌های اصلی داستان نامیرا هستند، اما فیلم معنای انسان بودن را بررسی می‌کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این فیلم آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در نقش تینا، جما چان (Gemma Chan) در نقش سرسی، کیت هرینگتون (Kit Harrington) در نقش دین ویتمن/شوالیه سیاه، ریچارد مدن (Richard Madden) در نقش ایکاریس، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) در نقش کینگو، لورن ریدلف (Lauren Ridloff) در نقش ماکاری، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) در نقش فاستوس، سلما هایک (Salma Hayek) در نقش ایجک، لیا مک‌هیو (Lia McHugh) در نقش اسپرایت و دان لی (Don Lee) در نقش گیلگامش حضور دارند.

فایگی اعلام کرده داستان فیلم Eternals طی ۷۰۰۰ سال روایت می‌شود و شخصیت‌ها به دوران تاریخی مختلفی می‌روند. این کاملا کار هوشمندانه و درستی است، چون وقتی فیلمی به نام Eternals دارید، نباید وقایع آن را طی یک هفته روایت کرد،‌ بلکه باید نشان داد این شخصیت‌ها چه اهمیتی برای دنیای سینمایی مارول دارند.

در حالی که می‌دانستیم سلستیال‌ها در فیلم حضور دارند و قبلا سر جداشده یکی از آن‌ها به نام Knowhere را در فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» دیده بودیم، فایگی می‌گوید در این فیلم آن‌ها را با تمام قدرتشان خواهیم دید. او همچنین اعلام کرد نژاد دیوینتس (منحرفان) در Eternals معرفی خواهند شد، اما با کامیک‌ها کاملا متفاوت خواهند بود.

با وجود معرفی سلستیال‌ها و دیوینتس، فایگی تاکید کرد هدف اصلی فیلم Eternals معرفی شخصیت‌های جدید به دنیای سینمایی مارول است.

فیلم Eternals در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.