رابرت لانگ استریت به مایک فلنگن در فیلم Midnight Mass پیوست

8 December 2019 - 19:00

به گزارش سایت خبری Bloody Flicks رابرت لانگ استریت (Robert Longstreet) به کارگردان فیلم دکتر اسلیپ (Doctor Sleep) یعنی مایک فلنگن (Mike Flanagan) در سریال ترسناک توده‌ی نیمه شب (Midnight Mass) متعلق به شبکه‌ی نتفلیکس پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

لانگ استریت در مصاحبه‌ای با این وبسایت گفت:

در سال ۲۰۲۰ من یک پروژه‌ی دیگر با مایک فلنگن خواهم داشت و آن سریالی ترسناک برای شبکه‌ی نتفلیکس و به نام توده‌ی نیمه شب است. الان من را مانند کودکی خوشحال تصور کنید چون دقیقاً همین حس را دارم.

لانگ استریت و فلنگن قبلاً در سریال تسخیرشدگی خانه هیل (The Haunting of Hill House) شبکه‌ی نتفلیکس نیز همکاری داشته‌اند.

در سریال توده‌ی نیمه شب یک جامعه‌ی دور افتاده در جزیره‌ای پس از ورود کشیشی با جذبه و عجیب یک سری اتفاقات اسرارآمیز و ترسناک را تجربه می‌کند. فصل اول این سریال ۷ قسمت داشته و فلنگن، کارگردان و سازنده، و میسی (Macy) از سریال تسخیرشدگی خانه هیل تهیه‌‌کنندگان اجرایی خواهند بود. این سریال در ادامه‌ی قرارداد چندساله‌ی نتفلیکس با فلنگن و میسی از کمپانی Intrepid Pictures ساخته خواهد شد.

گفتنی است سریال بعدی فلنگن یعنی تسخیرشدگی ملک بلای (The Haunting of Bly Manor)، ادامه‌ای برای فصل اول سریال تسخیرشدگی خانه هیل، هم اکنون در حال ساخت است. تسخیرشدگی ملک بلای الهام گرفته از رمانی با نام گردش پیچ (The Turn of The Screw) نوشته‌ی هنری جیمز (Henry James) است که اتفاقات آن در ملکی کاملا روستایی رخ می‌دهد. در این رمان راوی داستان پرستاری جوان است که از دو بچه‌ی یتیم در ملکی روستایی مراقبت می‌کند.

تسخیرشدگی خانه هیل نیز بر اساس رمانی با همین نام نوشته‌ی شرلی جکسون (Shirley Jackson) ساخته شده بود. در این سریال خواهران و برادرانی در خانه‌ای زندگی می‌کردند که بعدها به عنوان یکی از معروف‌ترین خانه‌های طلسم شده شناخته می‌شود. حالا این بچه‌ها بزرگتر شده‌اند و بایستی با روح‌های گذشته‌ی خودشان مبارزه کنند که بعضی از آنها در ذهنشان و بعضی در خانه‌ی قدیمی باقی مانده‌اند. سریال ساخته شده توسط مغز متفکر ژانر ترسناک یعنی مایک فلنگن، یک درام خانوادگی درون داستانی وحشتناک است. همانطور که گفته شد ترور میسی (Trevor Macy) در کنار مایک تهیه‌کننده اجرایی سریال است. مردیث ایوریل (Meredith Averill)، جاستین فالوی (Justin Falvey) و دریل فرانک (Darryl Frank) نیز همراه با آنها سازنده و تهیه‌کننده اجرایی بوده‌اند.

سریال تسخیرشدگی ملک بلای در سال ۲۰۲۰ و از طریق شبکه‌ی نتفلیکس پخش خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.