کوین فایگی برنامه‌ریزی مارول برای کراس‌اوور بزرگ بعدی خودش را تایید کرد

8 December 2019 - 18:00

مارول این هفته در کامیک‌کان برزیل غوغا کرد و به معرفی فیلم و سریال‌های خودش طی یکسال آینده پرداخت. کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوی مارول طی این مراسم درباره برنامه استودیو برای ساخت فیلم بزرگ دیگری مثل Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» صحبت کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فایگی به طرفداران اطمینان داد مارول از همین حالا برای این کراس‌اوور بزرگ برنامه دارد، اما همچنین گفت استودیو فعلا قصد دارد هر فیلم خودش را به بهترین شکل ممکن بسازد. در واقع مارول می‌خواهد با فیلم‌های مستقل خودش تا جای ممکن سود زیادی به جیب بزند و در نهایت تمام شخصیت‌ها را در فیلمی بزرگ دور هم جمع کند. به هر حال پس از Endgame مارول مجبور است شخصیت‌های جدیدی وارد دنیای سینمایی خودش کند، چون بسیاری از شخصیت‌های مهم در پایان آن فیلم به شکلی از MCU کنار گذاشته شدند. فایگی در این باره گفت:

تمام دنیای سینمایی مارول به همدیگه مرتبطه، اما فعلا تمرکز ما روی هر فیلم به صورت مجزاست. ما قصد داریم بهترین فیلم Black Widow «بلک ویدو» که میشه رو بسازیم، بعدش بهترین فیلم Eternals «جاودان‌ها»، بعدش بهترین Shang-Chi «شانگ چی»، بهترین Doctor Strange «دکتر استرنج»، Thor «ثور»، Captain Marvel «کاپیتان مارول» و Black Panther «پلنگ سیاه» و داستان اونا رو گسترش بدیم. البته بعدش جالبه که همه اونا کنار هم در یک فیلم بزرگ حضور داشته باشن. بهتون قول میدم از الان برای چنین فیلمی برنامه داریم.

فایگی همچنین درباره فیلم Eternals و تاثیراتش روی MCU گفت:

جاودان‌ها از وجود انتقام‌جویان باخبر هستن، اما انتقام‌جویان نمی‌دونن جاودان‌ها وجود دارن. اینکه خیلی از مخاطبان جاودان‌ها رو نمی‌شناسن کاملا منطقیه، چون قبلا هم خیلی از اونا نگهبانان کهکشان رو نمی‌شناختن و حتی عده‌ای انتقام‌جویان و مرد آهنی رو هم نمی‌شناختن. پس هدف ما اینه که صرف نظر از شهرت شخصیت‌ها، داستان اونا رو به بهترین شکل ممکن روایت کنیم.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.