اولین تریلر فیلم WW 1984 به همراه پوسترها و جزئیات فیلم منتشر شد

9 December 2019 - 12:00

مراسم CCXP با پنل Wonder Woman 1984 با حضور کارگردان پتی جنکینز (Patty Jenkins) و ابر قهرمان اصلی‌اش، گل گدوت (Gal Gadot)، به پایان رسید. وقتی جنکینز می‌خواست با جمعیت سلام و احوالپرسی کند، با تشویق، پتی! پتی! پتی! حضار مواجه شد. طرفداران فیلم سوالات زیادی از پتی پرسیدند و یکی از سوال‌ها درباره اتفاقات دنباله فیلم بود. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

جنکینز اظهار داشت:

فیلم اول آغاز واندر وومن بود اما حالا زن شگفت‌انگیز وارد دنیای مدرن شده و با بزرگترین دشمنانش می‌جنگد و برای نجات مردم در جنگ حماسی‌اش پیروز می‌شود.

وی همچنین از پوسترهای جدید شخصیت‌های پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش مکسول لرد، کریستن ویگ (Kristen Wiig) در نقش باربارا میتروا/چیتا و کریس پاین (Kristen Pine) در نقش استیو تروور رونمایی کرد. جنکینز هنوز چیزی درباره چگونگی بازگشت استیو نگفته اما گفته این حیله نیست و در داستان اتفاق می‌افتد‌.

از اینجا به بعد نوبت گدوت بود تا وارد پنل شود و او همانند یک ستاره راک به همراه گروهی از هم‌بازی‌هایش وارد شد. بعد از تشویق حضار، گدوت به نقش دایانا (زن شگفت‌انگیز) اشاره کرد.

او اظهار داشت:

در این فیلم، دایانا را در سال ۱۹۸۴ می‌بینیم که کاملا تنهاست و دوستانش را از دست داده و کاری که باید را انجام می‌دهد. او به بشریت کمک می‌کند و آن‌ها را نجات می‌دهد تا اینکه اتفاق عجیبی برایش می‌افتد‌.

جزئیات مربوط به این سری مخفی نگه داشته شده‌اند و طرفداران مدام در حال حدس و گمانه زنی هستند. جنکینز اظهار داشت که آن‌ها کارهای زیادی می‌کنند تا مانند فیلم‌های اکشن دهه ۸۰ باشیم.

او اعلام داشت که آن‌ها سعی کردند شخصیت چیتا را گریم خاصی کنند. همچنین می‌دانیم که این فیلم ۵ ژوئن ۲۰۲۰ اکران خواهد شد و دهه ۸۰ را نشان می‌دهد که بهترین زمان برای ورود دایانا است.

بعد از مدت‌ها انتظار دیشب تریلر فیلم نیز منتشر شد و دیگه خیلی دهه هشتادی است. با آهنگ Blue Monday‌، مُد این عصر را شاهد هستیم و نگاه بیشتری بر مکس لرد تبهکار با بازی پاسکال خواهیم داشت. همچنین شاهد دینامیک میان دایانا و باربارا و اولین تصویر از باربارا مینروا هستیم که بوت‌های حیوانی به پا دارد و شکل گربه است.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید این تریلر را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.