اسپین‌آف فیلم Wonder Woman با تهیه‌کنندگی پتی جنکینز در دست ساخت است

9 December 2019 - 19:30

پتی جنکینز (Patty Jenkins) و گل گدوت (Gal Gadot) در جریان پنلی در CCXP19 از اولین تیزر تریلر فیلم سینمایی مورد انتظار زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984)، دومین فیلم فرنچایز زن شگفت‌انگیز از اعضای لیگ عدالت، رونمایی کردند. نکته‌ی جالب توجه این مراسم اشاره‌ی جنکینز به ساخت یک فیلم اسپین‌آف در دنیای زن شگفت‌انگیز توسط کمپانی برادران وارنر در رابطه با گروه Amazons of Themyscira بود. در حالی که جنکینز احتمالاً فیلم را کارگردانی نمی‌کند، وی اشاره کرد هم اکنون به عنوان تهیه‌کننده اجرایی به این فیلم پیوسته است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

خبرنگاری برزیلی به نام ام.پی. مورالس (M.P. Morales) در توییتر خود این خبر را منتشر کرده است:

بله پتی جنکینز تایید کرد WB در حال ساخت اسپین‌آف زن شگفت انگیز است. او کارگردان فیلم نیست اما به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در آن حضور دارد. اطلاعات دیگری در دست نیست!

فیلم اول زن شگفت‌انگیز در نظر منتقدان و تماشاگران یک موفقیت به حساب می‌آید و در باکس‌آفیس جهانی نزدیک به ۸۲۱٫۸۵ میلیون دلار فروش داشته است. پس عجیب نیست که کمپانی WB می‌خواهد از تمام پتانسیل این فرنچایز استفاده کند. فیلم بعدی فرنچایز، زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ است که اتفاقات بعد از فیلم اصلی و در دهه‌ی ۱۹۸۰ را روایت می‌کند.

جنکینز اخیراً در مصاحبه‌ای گفت:

نکته‌ی جالب این است ما با این دوره رفتار متفاوتی نسبت به آنچه من قبلاً دیده‌ام داریم. حین ساخت فیلم با روش‌های متفاوتی مواجه می‌شویم در دیدگاهی که ما نسبت به این دوره داریم، خب باید بگویم من هم در دهه ۸۰ زندگی کردم، لباس‌های جالبی وجود دارند که باورم نمی‌شود من هم می‌پوشیدم.

اما در کنار آن موسیقی و هنر فوق‌العاده‌ای وجود دارد. به نظرم دهه‌ی ۸۰ زمان اوج بشر بوده است. زمانی بود که می‌توانستیم هر چه می‌خواهیم داشته باشیم و حتی به قیمت آن فکر نکنیم. ما دقیقاً روی این موضوعات کار کرده‌ایم. این در واقع رویایی‌ترین و زیباترین نسخه‌ی دهه ۸۰ در بسیاری از مناطق است.

اطلاعات دیگری از زمان اکران و بازیگران در نظر گرفته شده برای اسپین‌آف زن شگفت‌انگیز در دست نیست.

فیلم زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) اکران خواهد شد. گفتنی است پرندگان شکاری (Birds of Prey) در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸)، بتمن (The Batman) در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰)، جوخه‌ی انتحار (The Suicide Squad) در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰)، آدام سیاه (Black Adam) در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) و آکوامن ۲ (Aquaman 2) در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) فیلم‌های آینده‌ی دنیای سینمایی DC هستند.

منبع: ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.