عنوان جدید فیلم The Conjuring 3 اعلام شد

9 December 2019 - 19:00

بالاخره کمپانی Warner Bros اطلاعات جدیدی از فیلم سوم فرنچایز احضار (Conjuring) و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و شکار روح اد و لورین وارن فاش کرد. پس از چندین فیلم اسپین‌آف مانند راهبه (The Nun) و آنابل: خلقت (Annabelle: Creation) اینبار نوبت به ادامه‌ی فرنچایز اصلی و تمرکز بر تحقیقات تیم زن و شوهری محبوب این فیلم رسیده است. با توجه به اطلاعات بدست آمده از مراسم CCXP عنوان جدید فیلم و همچنین تاریخ اکران آن نیز مشخص شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم سوم این فرنچایز با نام “شیطان من را مجبور به انجام این کار کرد” (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) شناخته خواهد شد. به نظر می‌رسد با این فیلم به ریشه‌های اصلی فرنچایز باز خواهیم گشت. دقیقاً مانند اسپین‌آف آنابل، فیلم بعدی این فرنچایز عددی در مقابل اسم خود نمی‌بیند.

پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) ستاره‌ی این فیلم پیش از این در مصاحبه‌ای با سایت خبری HollyWood Reporter اشاره کرده بود فیلم‌های بعدی فرنچایز شخصیت‌های آن را در موقعیت‌های پیش بینی نشده‌ای قرار خواهند داد. ویلسون گفت:

فرایند ساخت فیلم سوم خارق‌العاده بوده و حس کاملا متفاوتی داشت. هنوز همان پایه اصلی وجود دارد. هنوز داستان اد و لورین را روایت می‌کنیم. شخصیت‌هایمان را به موقعیت‌هایی می‌فرستیم که انتظارش را ندارند. اما فیلم فوق‌العاده خواهد بود چون هیولای کاملا متفاوتی است!

در حالی که جیمز وان (James Wan) برای کارگردانی فیلم سوم به فرنچایز بازنگشته است ولی همچنان به عنوان تهیه‌کننده فعالیت داشته و در مصاحبه‌ای با وبسایت Bloody Disgusting اطلاعات دیگری از فیلم فاش کرده است.

جیمز وان اظهار داشت:

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It درباره مردی است که به جرم قتل محاکمه می شود و ادعا می کند که توسط یک شیطان مجبور به این کار شده است. من فکر می کنم این اولین بار در تاریخ آمریکا است که متهم از این موضوع به عنوان بهانه استفاده می کند.

این فیلم در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

منبع: ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.