اولین تصویر و جزئیات سریال WandaVision مارول منتشر شدند

9 December 2019 - 20:30

کوین فایگی (Kevin Fiege) رئیس استودیوی مارول در کامیک‎‌کان برزیل اطلاعات جدیدی از آینده دنیای سینمایی مارول منتشر کرد. این شامل انتشار اولین تصویر و جزئیات درباره سریال WandaVision «وانداویژن» محصول دیزنی‌پلاس با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در نقش اسکارلت ویچ و پل بتانی (Paul Bettany) در نقش ویژن هم بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این تصویر سیاه و سفید دو قهرمان دنیای سینمایی مارول را با ظاهری باشکوه و سنتی می‌بینیم که کاملا با فضای سیتکام دهه ۵۰ که گفته می‌شود سریال حالتی شبیه آن‌ها خواهد داشت همخوانی دارد. همچنین گفته شده این سریال نقش مهمی در آینده دنیای سینمایی مارول و مخصوصا فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج و مالتی‌ورس جنون» دارد.

فایگی درباره گسترش داستان شخصیت واندا مکسیموف و تبدیل او به اسکارلت ویچ با تمام قدرت‌هایش که هنوز در دنیای سینمایی مارول ندیده‌ایم گفت:

ما این فرصت رو داریم تا داستان اونا رو روایت کنیم و قدرت‌های کامل واندا رو نشون بدیم. اینکه بتونیم کارهایی که ویژن میتونه انجام بده رو به تصویر بکشیم و مهم‌تر از همه نامی رو افشا کنیم که فکر نکنم توی MCU تا حالا بهش اشاره شده باشه: اینکه واندا در واقع همون اسکارلت ویچ هست. ما جریان اسکارلت ویچ بودن واندا رو به روش‌های بامزه و گاهی اوقات ترسناک در این سریال نشون میدیم. وقایع این سریال تاثیرات زیادی روی فاز چهارم دنیای سینمایی مارول خواهند داشت.

چون فیلم‌های MCU با سریال‌های دیزنی پلاس کاملا مرتبط هستند، واندا پس از حضور در سریال WandaVision وارد فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness خواهد شد. فایگی گفته مالتی‌ورس مهم‌ترین بخش فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است. او در این باره گفته:

مالتی‌ورس قدم بعدی ما در پیشرفت MCU خواهد بود و Doctor Strange 2 قراره این رو به اشکالی وارد این دنیا کنه که پیامدهایی برای سریال‌های دیزنی پلاس و فیلم‌های بعدی داره.

علاوه بر اولسن و بتانی، کت دنینگز (Kat Dennings)، رندال پارک (Randall Park) و کاترین هان (Kathryn Hahn) در این سریال حضور دارند.

سریال WandaVision بهار ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.