تولید سه سریال She-Hulk, Mook Knight و Ms. Marvel از سال ۲۰۲۰

9 December 2019 - 20:33

مارول استودیوز هیچ تولید محتوایی را برای دیزنی پلاس از دست نمی‌دهد. با توجه به اظهارات اخیر کوین فایگی (Kevin Feige)، گویا سرویس جدید دیزنی، خانه سریال‌های Moon Knight, Ms. Marvel و She-Hulk است.‌ کوین فایگی در پنل مارول استودیوز خبر از اتمام تولید این سریال‌ها تا سال آینده داد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که منظور فایگی از آماده بودن چیست. اگر منظورش این است که کاملا تولید شده‌اند، پس عوامل سریال‌ها در حال ساخت آن‌ها هستند و باید فیلم‌برداری را اواخر بهار شروع کنند تا پاییز ۲۰۲۰ آغاز به پخش کنند‌. اگر منظورش این باشد هر سه سریال نوشته شدند و در سال ۲۰۲۰ تولید می‌شوند، پس به تولید گسترده مشابهی نزدیک هستند و فیلم‌برداری با نوشتن شروع می‌شود.

این یعنی هر یک از سریال‌ها، تا پاییز ۲۰۲۰ آماده هستند و برنامه قدیمی تولید را دنبال می‌کنند و این یعنی فیلم‌نامه آن‌ها نوشته شده است.

از سوی دیگر، شاید منظورش این بوده این سریال‌ها تا پایان سال، نوشته و آماده تولید هستند. اگر اینطور باشد، نویسنده‌ها زمان کافی برای فکر کردن دارند. از آنجایی که شورانرها مشخص شده‌اند، این احتمال وجود دارد که هر یک کارشان را شروع کرده باشند.

با توجه به این فرضیات، هر کدام از این سریال‌ها، سال ۲۰۲۱ پخش می‌گردند.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.