استودیوی برادران وارنر ساخت Shazam 2 را رسما تایید کرد

9 December 2019 - 21:00

در حالی که استودیوی برادران وارنر در کامیک‌کان برزیل با انتشار اولین تریلر فیلم Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» غوغا کرد، این استودیو همچنین رسما تایید کرد فیلم Shazam 2 «شزم ۲» با بازی زکری لی‌وای (Zachary Levi) در دست ساخت قرار دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

آوریل گذشته و پس از اکران فیلم Shazam، خبری مبنی بر این منتشر شد که هنری گیدن (Henry Gayden) برای نویسندگی و دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) برای کارگردانی دنباله آن فیلم برخواهند گشت، اما استودیو خبر ساخت دنباله را به صورت رسمی اعلام نکرده بود. اگرچه هنوز تاریخ تولید برای دنباله مشخص نشده، لی‌وای قبلا حدس زده بود تولید این فیلم اوایل ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

اگرچه Shazam دنیای محدودی داشت، اما درهای زیادی برای ساخت دنباله باز کرد. مثلا بیلی بتسون احتمالا تنها قهرمان فیلم بعدی نخواهد بود. در صحنه پس از تیتراژ آن فیلم هم شاهد یک شرور عجیب و غریب از کامیک‌ها بودیم.

همچنین در ابتدای فیلم اشاره‌ای به شخصیت بلک آدام وجود داشت، البته نام او برده نشد. دواین جانسون از چند سال پیش برای بازی در این نقش انتخاب شده است. اگرچه ساخت فیلم Black Adam رسما اعلام شده اما حضور او در دنباله Shazam تایید نشده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.